Yazı kategorisi: müzik

kamenashi kazuya

en çok dinlediğim japon müzik grubu kat-tun. bunun iki sebebi var: birincisi yaptıkları müziği beğenmem, ikincisi kamenashi kazuya. benim için kat-tun demek kamechan demek. en sevdiğim şarkısı olan aishiterukara aynı zamanda ilk ezberlediğim japonca şarkı dolayısıyla kendisine anlaşılır japoncası için ayrıca minnettarım. bir de kanashikute nemurenai şarkısında söylediği ‘i love you’ cümlesini başka hiç bir japon bu kadar güzel telaffuz edemez.

kamechan henüz 25 yaşında, şarkı söylüyor, müzikallerde yer alıyor, dizi oyunculuğu yapıyor, beyzbol hakkında spor programı yapıyor, radyo programı sunuyor, yani on parmağında on marifet. başını kaşıyacak zamanı nasıl buluyor açıkçası bilemiyorum. yetenek kısmına gelecek olursak ise ben çok yetenekli olduğunu düşünmüyorum, özellikle canlı performanslarda sesi detone oluyor ama çok çalışkan olduğu kesin. insanın hayatında bir amacı olması ve o amaç için mücadele etmesi takdir ettiğim bir özellik. ayrıca çok sevimli ve güzel bir yüzü var.

kazuya ismini 1981-1986 yılları arasında yayımlanmış touch isimli beyzbol hakkındaki bir mangadan almış. tesadüf bu ki grup arkadaşı tasuya ueda da ismini bu manganın ana karakterinden alıyor. kamechan’ın çocukken de en büyük hayali beyzbol oyuncusu olmakmış ama bir anda kendini johnny’s seçmelerinde bulmuş. zaten yamapi, ikuta toma ve bakanishi ile burada kanka olmuş. yamapi’yi soğuk, tomakun’u sempatik, bakanishi’yi de salak buluyorum. neyse bunlar da başka bir yazı konusu başka zaman anlatılmalı.

kamechan’ın son projesi bir mangadan uyarlanan yokai ningen bem. ben tanıtımlarını izledim. gri saçlı halini çok beğendim. bu ay içerisinde yayımlanmaya başlayacak dizide bem isimli bir canavarı canlandırıyor. umarım bu dizisi de düşük rating kurbanı olmaz. bu da kısa bir fragmanı.

bu da kamechan ve yamapi’nin birlikte rol aldıkları nobuta wo produce dizisinin finalinde söyledikleri, bu şarkı için kurdukları shuji to akira grubunun çok sevdiğim şarkısı seishun amigo.

じゃまたね。

kamenashi kazuya” için 2 yorum

  1. öncelikle ilk yazın hayırlı olsun^^ shoji to akira yı dinledikten sonra anladım ki kafamı buck-tick lerden nightmare lerden biraz kaldırıp etrafa bakmam gerekiyormuş:)) bu arada japonca şarkı ezberlemeni çok takdir ettim. benim hala dilim dönmüyor:))

  2. teşekkür ederim. bir şarkıyı otuz kere üstüste dinlersen ezberleyebilirsin 🙂 açıkçası ben de daha japon grupların içine ‘aştım!’ diyecek kadar giremedim. x-japan, spitz, kat-tun, arashi o kadar 🙂 news bile dinlemem.

Bir Cevap Yazın

