Yazı kategorisi: j-drama

ikemen desu ne ost

tokyohive’ın haberine göre a.n.jell with tbs ‘ikemen desu ne’ music collection, yani ikemen desu ne dizisinin orijinal soundtrack’i , aynı zamanda a.n.jell grubunun çıkış albümü piyasaya verildiği ilk haftasında 150 bin kopya satarak oricon haftalık albüm satışı listesine en üst sıradan girdi. böylece bu listede 1.sırayı almayı başaran ilk j-drama ost’i olmayı başardı. buna en yakın sonuç 1996 yılında yayımlanan ‘long vacation’ isimli j-drama’ya (diziyi seyretmedim, albümü de dinlemedim) aitti ki, o da ancak 2.sıraya kadar çıkabilmişti. satılan kopya sayısı olarak ise en yakın rakam 65 bin adet ile 1992 yılında yayımlanan ‘sugao no mama de’ isimli dramanın ost’ne aitti ki bundan da bihaberim 🙂

2 cd’den oluşan albümün ilk cd’sinde a.n.jell grubunun seslendirdiği parçalar yer alırken, ikinci cd dizide çalan enstrümantel parçaları içeriyor. a.n.jell grubundan takimoto miori (sakuraba mio/sakuraba miko) sadece oyunculuk yapan tek üye. tamamori yuta (katsuragi ren) ve fujigaya taisuke (fujishiro shu) ‘kis-my-ft2’ (kisumayfutu diye okunuyor) grubunda,  yaotome hikaru  (hongo yuki) ‘hey! say! jump’ grubunda aktif olarak şarkıcılık kariyerlerini sürdürüyorlar.

ikemen desu ne (ne kadar da yakışıklı! diye türkçeye çevirdim ben) dizisi orijinali ‘you’re beautiful’ olan kore dizisinden uyarlama. orijinalinde başlıca rolleri jang geun suk (hwang tae kyung), park shin hye (go mi nam/go mi nyeo), jung yong hwa (kang shin woo) ve lee hong ki (jeremy) oynamıştı. iki dizinin de hikayesinde ünlü bir rock grubuna dördüncü üye olarak seçilen erkek üyenin başına bir takım musibetler gelmesi sonucu, rahibe olan saftirik ikiz kız kardeşinin erkek kılığına girerek gruba dahil olması ve grup üyeleriyle bir arada yaşamaya başlaması sonucu başına gelenler anlatılıyor.

‘you’re beautiful’un soundtrack’ini de çok beğensem de sanki ‘ikemen desu ne’nin ki daha başarılı gibi. fonetik olarak japoncayı daha çok seviyorum belki bu sebepten daha çok beğenmiş olabilirim. zaten dizi olarak da ‘ikemen desu ne’yi daha çok beğendim. ren-miko aşkı daha gerçekçi ve samimiydi. miko, ren’in yazdığı ‘alone’ isimli şarkıyı söylerken ren’i düşününce nasıl hüzünlendi, içlendi de ağladı kıyamam.

じゃまたね

ikemen desu ne ost” için 2 yorum

  1. Kore versiyonunu izlemiş ve beğenmiştim.Normalde sevdiğim bir şey olursa onun tüm versiyonlarını izlemek isterim. Özellikle şu an japon versiyonundaki shin woo yu oldukça merak ediyorum (bu çocuk sanırım mükemmel erkek tanımının karşılığ ı:)) ancak beklemede olan o kadar çok anime ve dizi var ki japon versiyonunu izlemek başka bahara kaldı sanırım 😦

    1. ilk izlediğimde bana bayağı tuhaf gelmişti ‘bu tipler ne ya!’ bile dedim, sonra gözüm alıştı. ama shusan bir shin woo değil elbet, imkânsız 🙂

Bir Cevap Yazın

