Yazı kategorisi: müzik

memory in f.t.island

f.t.island, vakti zamanında yurdumuz semalarında muazzez ersoy’un el attığı bir olaya el atmış gözüküyor: nostalji albümü. 5 şarkıdan oluşan bu albümün çıkış parçası 1988 yılında byun ji sup tarafından seslendirilen ‘like the birds’. birbirinin kopyası k-pop endüstrisinde orijinal bir şeyler bulmak zor. üstelik benim gibi içinde elektrik gitar olmayan parçaları sevmekte zorlanıyorsanız daha da zor. bu açığı sağolsun aynı yapım şirketinin iki boyband’i f.t.island ve c.n.blue kapatıyor. f.t.island’i hong gi hatırına ne yapsa takip ederim. ama ‘like the birds’ü hong gi sevgimden bağımsız sevdim.

şarkının klibini seyrederken dikkatimi çeken 2 şey oldu. ilki benim en sevdiğim vivien westwood armor yüzüğümü hong gi’nin sol işaret parmağında görmek, ikincisi dünyaca ünlü davulcuların ve müzik gruplarının kullandığı istanbul markalı davul zilleri. hep diyorum ‘bu ülkenin rüzgarı taaa uzakdoğuya ulaşan stil ikonu benim!’ diye de kimse bana inanmıyor. bir de hong gi canım benim, yeni imajını çok beğendim, bunun üzerinde fazla oynama, takıl biraz böyle.

neyse izleyelim görelim.

じゃまたね。

memory in f.t.island” için 2 yorum

  1. ft island’ dediğin gibi k-pop ta farklı bir grup,şarkıyı da süper yorumlamışlar:)) hong gi’nin yeni imajını ben de çok beğendim hele yüzük çok yakışmış :))

Bir Cevap Yazın

