Yazı kategorisi: müzik

en seksi johnny’s erkekleri

goo ranking bir anket yapmış ve en seksi johnny’s erkeklerini oylamaya açmış. bunun sonucunda liste aşağıda sıraladığım şekilde çıkmış. ben de kendi zevkime göre bu listeyi maru ( O ) – batsu ( X ) oyunu oynayarak güncelledim 🙂

1. matsumoto jun – X : tamam şirin, sevimli falan olabilir ama katiyen seksi değil: batsu

2. yamashita tomohisa – O : kendisiyle yıldızımız pek barışık olmasa da yiğidi öldür hakkını yeme: maru

3. akanishi jin – X : sevimli, şirin falan bile değil ya da ben hakkaten bu işlerden anlamıyorum: batsu

4. kimura takuya – X : ailesiyle birlikte bir ömür boyu mutluluk dilerim: batsu

5. ikuta toma – O : yoruma gerek yok, tomachan, kan kardeşim: maru

6. sakurai sho – X : bu listede ne işi var anlamadım: batsu

7. kamenashi kazuya – O : japonya’daki minik tatlı bebeğim o benim. her hali başka güzel. yakışıklı, güzel, akıllı, sevimli, şirin, seksi, hepsi hepsi: maru

8. okada junichi – X : çok avrupai: batsu

9. nishikido ryo – X : çok çocuksu: batsu

10. okura tadayoshi – X : ölü balık gibi bakıyor: batsu

じゃまたね。

en seksi johnny’s erkekleri” için 2 yorum

  1. tartışmaya açık bir sıralama bence de:)) matsuma jun’u severim ancak 1. olacak kadar da seksi değil:) yamashita’yı toma’nın kankası olmasından dolayımıdır bilmiyorum severim kendilerini listedeki yerini de hakediyor dediğin gibi:) sho konusunda haklısın. kazuya’ya gelince en azından bir ilk 5’te olmalıydı diyorum:)) okura tadayoshi hakkındaki yorumun süper:) harika bir tespit yapmışsın:)
    ve toma 😀 “bu listede 5. olsan da gönlümün 1.sisin!” diyorum XD (Toma’yı görünce içimden fırlayan fangirl’den dolayı gomenesai 🙂

Bir Cevap Yazın

