Yazı kategorisi: gezi, karışık

ただいま- eve geldim

hep bir  işi olduğu için istanbul’a gelen özlem sonunda isyan bayraklarını açarak bir sefer de gezmek için istanbul’a gelmeye karar verince ben de bayramdan önceki haftaya denk getirmesini, bayram haftası da beraber izmir’e gidebileceğimizi söyledim. özlem’in bir haftalık bienal, müze, sanat galerisi turundan sonra annemlerde yaptığımız kahvaltı ve ön bayramlaşmadan sonra cumartesi günü izmir’e doğru yola çıktık. işyerinden iki arkadaşım da bursa’ya kadar bizimle geldiler. yolda kat-tun, g-dragon ve yeni keşfim ikomono gakari dinleyerek bursa’ya ulaştık. görükle’ye uğrayıp erdem’i aldık. eh buraya kadar gelmişken es geçmeyelim diyerek tarihi bursa iskender’de kebaplarımızı yedik. zerrin ve fevziye bu aşamadan sonra daha fazla japon işkencesine maruz kalmak istemedikleri için yollarını altınoluk’a doğru çevirdiler, biz de izmir’e doğru devam ettik. cumartesi gecesi izmir’de kaldık, bayram sabahı da muğla ören’e doğru yola çıktık. bu sırada bir anlık boşluğumdan faydalanarak özlem müziğin kontrolünü eline aldı. meğer hazırlıklıymış yanında lou reed ve manu chao cd’leri varmış. bu saatten sonra silahsız iki düşmanın müzik düellosu aşamasına geçmemek için anlaşma yaptık ve 1 cd fatma’dan, 1 cd özlem’den şeklinde yola devam ettik. arada erdem’i de kaybetmemek için bruce dickinson, alan parsons project, megadeth, mcauley schenker group’tan oluşan overdose cd’mi de dinlemeyi ihmal etmedik. böylece herkes mutlu oldu ve bafa gölüne ulaştık. önceden burada kahvaltı etmeyi planlamıştık zaten. ama buraya gelene kadar ben açlıktan bayılacak aşamaya geldiğim için yolda ne oldu ne bitti pek anlamadım açıkçası. göl kıyısında tur teyzelerinin bayramlaşma telefonlaşmaları eşliğinde kahvaltımızı yaptıktan sonra blog’um için fotoğraflarımızı çektirdik. evet evet çok şımarığım biliyorum 🙂

ören’e vardığımızda ise yaptığımız şeyler yemek, içmek, yatmak, deniz kenarında yürüyüş yapmak şeklinde geçti. özlem ve erdem her ne kadar sabahları erken kalkıp sahilde kung fu çalışsalar da ben o saatleri uyuyarak geçirmeyi tercih ettim. akşamları süper dayının evinde soba üzerinde kestane yapıp okey oynadık. erdem ve benim oluşturduğumuz grup mööö 2 gece üst üste yenilince sandalyelerimizi 3.gece bilenlere bıraktık. gece uyumadan önce de film seyrettik. şimdi bacaklarım kaşınınca aklıma geldi de, bir de ben çok tatlı olduğum için sürekli sivrisinekler tarafından yenildim. tabi ören’deki sivrisineklere karşı bağışıklığım olmadığı için vücudumda kocaman kızarıklıklar oldu. yazık bana 😦

perşembe ve cuma özlem ve erdem çalışacağı için çarşamba günü izmir’e döndük. izmir’de canberk’le buluşup yemek yedik. ama canberk’i uzun süredir görmediğim için ve konuşacak çok konumuz biriktiği için fotoğraf çekilmeyi unuttum. sonra özlem’i bırakıp erdem’le bursa’ya doğru devam ettik. yörsan’da kekikli tost ve benim açgözlülüğümün etkisiyle beze yedik. bezeyi yerken içime doğduğu gibi bütün yol boyunca midem ağrıdı. önceden söz verdiğim için midem ağrıya ağrıya world of warcraft’tan arkadaşlarımla buluştuk. film, anime alışverişimizden sonra ben istanbul’a dönemeyeceğime karar verip gece bursa’da kaldım. sabah uyanınca da üniversiteye gittim, erdem’le kampüste kahvaltı yaptık sonra istanbul’a doğru yola çıktım. yoldan kestane şekeri (ablam için), pişmaniye (annem için) ve kavala kurabiyesi (babam için) aldım. önce annemlere uğrayıp, sonra sağsalim evime döndüm.

farkedeceğiniz üzere tek kelime japonca çalışmadım ve sınava girmeme sadece 20 gün kaldı. kendime söz veriyorum yarın 50 tane kanji ezberlemeden evden dışarı çıkmayacağım.