Yazı kategorisi: müzik

gackt – ごめんね。

genç kızların sevgilisi, nice canları japon hayranı yapmış, bilinmeyen zamanların bilenen yakışıklısı gackt süper bir fan service olayına el atarak şu açıklamayı yapmış: “i like watching girls play video games. when i watch a girl who’s good at video games, i become happy. i think that she has good reflexes and is very skillful.” yani türkçesi kendisine hayran milyonlara “bilgisayar oyunu oynarsanız benimle bir şansınız olabilir.” diyor. bu açıklamayı call of duty: modern warfare 3 tanıtımı sırasında yapmasını bir kenara bırakırsak, yatağının başucunda psp ile uyuyan, tomb raider ile büyümüş, yıllarca world of warcraft oynamış biri olarak hemen üzerime alındım tabii ki. ama gackt canım benim, iyisin hoşsun güzelsin ama tipim değilsin. tamam yiğidi öldür hakkını yeme kategorisinden iyi müzik yaptığını bile iddia edebilirim ama nice karakterlere ilham vermiş o “ben farklıyım!” havasındaki mistik tavırlar ve mavi lenslerinle önümde diz çöksen düşünürüm yani: ごめんね。

じゃまたね。

gackt – ごめんね。” için 5 yorum

  1. bilmiyorum ya benim artık böyle sözlere pek inancım kalmadı XD bu sözleri diyorlar sonra da kokoş ve böyle şeylere ilgisi olmayan mankenlerle çıkıyorlar:)) bu ne biçim iş anlamadım 😀

  2. Valla Gackt -adını hep yanlış yazıyorum zaten XD- oldum olası hiç ilgimi çekmedi, muhtemelen herkesin adını sayıklaması yüzünden tiksindim kendisinden.

    Ama adamda bir ses var, dizlerimin üzerine çöküyorum işte. O ne güzel ses, o ne güzel tonlama yarabbim! Şahsi fikrim hemen artık ne yapıyorsa bırakmalı ve seiyuu kariyerine adam akıllı başlamalı çünkü bunun için doğmuş, öyle karizma ses mi olur yav, yirim!

    1. okuduğum bildiğim takip ettiğim kadarıyla biraz ukala ve burnu büyük olduğunu düşünüyorum.yinede disiplinli ve çok çevik kendisi bushido dan gidiyomuş allah allah . Ama gerçekten bir ses var ki o sesi eminim her türden şarkıyı söyleyebilir. Türkiye yi sevmiyor mu yav 😦 insan bi konser de burada patlatır hayret bişi madem dünyanın her yerine ulaşmaya çalışıyorsun insanları peşinden belli noktalara sürükleme!!! (kızgın surat) belki kimselerin bilmediği kadar şarkılarını ezbere biliyorum ya 😦 paylaşım için çok teşekkürler sergülle birlikte eksik olmayın hiç 🙂

  3. Benim J-Rock dinlemeye başlama sebebim aslında Nightmare idi zamanında (Death Note sağ olsun) lakin sonrasında doğru yolu bulup GACKT ile tanıştım (ismi 2009’dan itibaren full caps ile yazılıyor bu arada) ve halen de dinliyorum.
    İyi de olsa kötü de olsa şarkıları (özellikle son dönem single ları) dinlemekten kendimi alamıyorum son dönemde daha çok “fade” grubunun solisti Jon ile yaptıkları tam bir fanservice show projesi olan Yellow Fried Chickenz ile adını duyduysak da, grubun dağılması ile birlikte GACKT da solo çalışmalarına dönüş yapmış durumda, Ekimde yeni single ı “Hakuro” bizlerle olacak sonunda. Yeni bir albüm de olabilir 2013 içinde, bunu da belirtmeden geçmeyelim.

    Haberler kısmını geçersek bu adam tartışmasız benim idolüm ve yaratıcılık alanında kesinlikle en büyük ruhsal motivasyonum, onun sesi, şarkıları, görselliği ve karakteristik özellikleri hiç bir an bana huzur vermekte geri kalmıyor. Özellikle Malice Mizer dönemi şarkılarını da dinlemenizi öneririm keza hepsi de çok güzel.
    Bu adama ne kadar methiye düzsem az gelir, o yüzden lafı burada kesip daha uzun yıllar görsel estetiğini ve müziğini bizden eksik etmemesini dileyip, huzurlarınızdan ayrılıyorum…

    1. bir de adamın hayata karşı bir duruşu var, ben bizim teoman’a benzetiyorum bu adamı. rahat insanları severim ben 🙂 şimdi bir hatunla takılıyor bu, soruyorlar “gerçekten sevgiliniz mi?” diyor “akşam yatakta sorarım.” ahahaha.

Bir Cevap Yazın

