Yazı kategorisi: karışık, müzik

neden kamechan? hakkaten anlamadım.

どうして亀ちゃん、ほんとにわかりません。おしえてください。

bu sabah blog alemlerinde ne var ne yok diye dolaşırken kamenashi kazuya’nın yukarıda gördüğünüz fotoğraflarına rastladım. japon ünlüleri çırılçıplak ortaya sermesiyle meşhur AnAn dergisine verdiği röportaj ve pozlarlar ortalığı yıkıp geçiriyordu. üstelik dergi daha yayımlanmamıştı bile. açıkçası ben ilk gördüğümde şok oldum. çünkü benim minik tatlı kamechan’ım dudağında benim bile sürmeye cesaret edemeyeceğim renkte kıpkırmızı bir rujla karşımda duruyordu. sonra bunun mantıklı bir açıklaması olabileceğine karar verdim. mesela kadın hakları ile ilgili bir mesaj vermeye çalışıyor olabilirdi ya da kendini kadın gibi hisseden erkeklerin toplum içerisinde kabul görmesi için bir hareket başlatmış olabilirdi. yazının çevrilen bir kısmını okudum hayır! kesinlikle altında derin bir anlam bulamadım. kadınlar ve makyaj üzerine yapılmış boş bir sohbetten başka bir şey yok. kırmızı rujlu fotoğrafı olmasaydı bu röportajı okuduğumda fangirl edasıyla kawai modunda dolanabilirdim ama…

kamechan, senin binbir türlü yüzünü gördüm. bunların içerisinde kadın kılığına girdiğin, makyaj yaptığın, erkeklerle flört ettiğin yüzlerin de var. bugün çıksan desen ki ‘ben bir erkeği seviyorum!’ seni anlayabilirim ve sana olan hayranlığım bir gıdım azalmaz ya da gelsen desen ki ‘kendimi kadın gibi hissediyorum, ben buyum!’ yine cesaretinden ve öncülüğünden dolayı seni bağrıma basar, kem gözlerden korurum, ama…

olmamış, çünkü bunu neden yaptığını anlamadım. empati kurmaya çalışıyorum, anlamaya çalışıyorum, ama yok işte yok. reklam desen reklam değil, toplumsal mesaj desen toplumsal mesaj değil, kendinle yüzleşme desen yüzleşme değil, cesaret desen cesaret değil. bir şeyler yapmaya çalışıyorsan ne anlatmaya çalıştığın belli değil. hiç gerek yoktu. hadi makyajı, saçı başı yaptın, bir de kadın kıyafeti giyseydin yine belki anlayabilirdim ama…

neden kamechan? hakkaten anlamadım. anlat lütfen.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

