Yazı kategorisi: k-drama

man+nanny = manny

aslında airport fashion yazısı yazacaktım ama uçağa ucu ucuna yetiştiğim için bırak fotoğraf çekilmeyi duty free’den alışveriş yapmaya zaman bile bulamadım. oysa yılbaşı dolayısıyla her şey ne kadar eğlenceli ve renkli görünüyordu 😦 neyse “kısmet dönüşe artık”diyor, bu hafta izlediğim dizilerden bir tanesi ile sizi başbaşa bırakıyorum.

manny, 2011 yılı yapımı, başrollerinde suh ji suk (kim yi han), choi jung yoon (seo do young) ve byun jung soo (janice)’nun yer aldığı, aynı zamanda prime time kuşağında bir kablolu kanalın yayımladığı ilk drama özelliğine sahip bir k-drama. sanırım bu sebepten de dizinin ratinglerine ulaşamadım 🙂

man+nanny=manny, yani erkek dadı. kim yi han, abd’de oldukça meşhur bir manny’dir. yeni çıkardığı kitabının tanıtımı için seul’e gelir. bu sırada abd’de devam eden bir taciz davası nedeniyle (annenin teki bizim yakışıklımızın üzerine atlıyor, tam bu sırada kocası geliyor vs.) abd’ye girişi tehlikeye girer, aynı zamanda bütün banka hesapları dondurulur. beş parasız kalan yakışıklı manny’miz tesadüf eseri biri kız, biri erkek 2 çocuk sahibi, manken ajansı olan, kendisi de aynı zamanda mankenlik yapan ablası janice’in evinde kalan tasarımcı seo do young ile tanışır ve evin manny’si olur. zaman içerisinde hem seo do young, hem de janice kim yi han’a aşık olurlar ama önce janice itiraf eder. prensip sahibi manny bunu kabul etmez, bahanesi budur ama asıl sebebi seo do young’u sevmesidir. arada bir çocukların babalarının da ortaya çıkmasıyla ortalık karmakarışık bir hal alır. neyseki manny’miz yakışıklı olduğu kadar akıllıdır da, her sorunu fönk diye çözüverir. ve olaylar gelişir.

ben bu dramada aşkı hissedemedim. yani aşk dizisi niyetine seyrederseniz pek bir şey bulamayacaksınız. ama yan karakterlere de ana karakterler kadar önem veren eğlenceli bir k-dramaydı. her şeyi bir kenara bırak suh ji suk için bile izlenebilir. allahım ne kadar da güzel gülen bir erkek ya, maşallah 😛 kıyafetlerinin hepsi de birbirinden güzel. bu dizinin bir diğer özelliği de esas kız da güzel giyiniyordu hayret yani 😛 yani choi jung yoon’u da çok beğendim, ne kadar güzel bir oyuncu o öyle. hem çok tatlı hem de yetenekli, aferin. aşkı çok masumdu canım benim, kıyamam. çocuklar da iyiydi ama teyze rolündeki byun jung soo bombaydı. kıyafetleri, takıları –özellikle küpeleri-, ayakkabıları çok güzeldi. bencil bir kadını süper oynamış, ayaklarının üzerinde duran, güçlü bir karakter olan ablamız, esip gürlerken aşık olunca hemen yelkenleri suya indirdi ki hiç sevmem böyle insanları. bencil ve kibirli işte ne olacak. bu hissi bende yarattığına göre iyi bir oyuncu demek ama baktım pek fazla dizide de oynamamış neden acaba?

dramanın sonu ise her zamanki gibi berbattı, sen 15,5 bölüm boyunca çalış, çabala, emek sarfet, bir sürü dağ aş, sonra hiç ama hiç anlamadığım bir sebepten dolayı dön arkanı git. yok ya, var mı böyle bir dünya. bir de son 30 sn’de havaalanında karşılaşıyorlar da kim yi han’ı görünce hemen seviniyor. ne sevinmesi ya, bir hoşçakal bile demeden adamı ben yolda görsem kafamı çevirip bakmam. bu kadar da netim yani.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

