Yazı kategorisi: mim

mim: çok yönlü blogger ödülleri

みんなさんこんにちわ。

yine kafamı kaşıyacak zor zamanı bulduğum bu güzel kış günlerinde sevgili blog arkadaşım sağ beyin’in beni layık bulduğu çok yönlü blogger ödülüm hakkında bir şeyler yazmak istedim. bu mim’in kuralına göre kendimiz hakkında 7 şey yazıyoruz, daha sonra ödülü 10 blog arkadaşımıza veriyoruz. kendim hakkında %100 böyleyim diye bir şey demek çok zor. yine de bir deneyeyim. bir de 10 blogger seçme olayını yapmama imkan yok, çünkü o kadar blog arkadaşım yok, ごめんね。

1.  kozmetik malzemelerini çok seviyorum 😀 5 yıl kadar önce hafif hafif başladı, son bir yılda doruk noktasına ulaştı. haftada bir kere temizleyici ve nemlendirici olmak üzere 2 ayrı yüz maskesi yaparım, sabah-akşam mutlaka yüzümü yüz temizleyici ile yıkar, sonra kırışık önleyici göz kremi ve yüz kremimi kullanırım. banyodan sonra mutlaka vücut yağı kullanırım. saçlarıma haftada 1 kere yoğun bakım yaparım. gece yatmadan önce ellerimi ve ayaklarımı kremlerim. yüzüm kırışmasın diye yüz üstü yatmam, sırt üstü yatarım. makyajımı asla su ile temizlemem. ahaha daha fazla yazamayacağım, en iyisi bununla ilgili ayrı post yapayım 🙂

2. parıltılı her şeyi çok severim. saat, kolye, yüzük, ayakkabı hatta makyaj malzemelerimi bile parlayan-simli olanlardan seçerim.

3. uykum varsa uyurum. nerde, nasıl, ne zaman olduğu önemli değil 😛

4. hayatta duymayı sevmediğim sorular: “gözlerin lens mi?” ve “kilo mu aldın?”. hayır, gözlerim lens değil ve hayır, kilo almadım. özellikle bu “kilo mu aldın?” sorusunu diyet yaparken sorduklarında iyice moralim bozuluyor. ya bir ekip mi var bu işi misyon  edinmiş ya da okulda bu konuda eğitim falan mı veriliyor? yani milletin gözü kantar sanki, ay kızdım yine bu konuyu da kapatayım 😛

5. belaltı ve küfürlü esprilerden hiç hoşlanmam, küfür eden insanlardan da hoşlanmam. el şakası sevmem, konuşurken sürekli bana dokunan insandan tedirgin olurum.

6. insanlara asla 3.şansı vermem. hayatımdan çok pis insan silerim. biri benden 3.şans isteyecek durumu geldiyse ona inancım kalmamıştır artık ve hayatımdan çıkması beni etkilemez.

7. yalnızken hiç sıkılmıyorum, o kadar çok yapacak şeyim var ki yalnızken çoğu zaman vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum. bu sebepten sevgilisi/eşi/ailesi/arkadaşı olmadan yaşayamayan insanlar için empati kurmakta zorlanıyorum.

gelelim ödüllere:

  1. sağbeyin: yorumlarıyla olsun, mimleriyle olsun beni desteklediği ve hiç okunmayan blogumu yazmam için beni motive ettiği için 🙂
  2. vilarant: müstakbel seyahat arkadaşım olduğu için. az önce son postunu okudum oyun oynamayı da seviyormuş, yatta 🙂

じゃまたね。

mim: çok yönlü blogger ödülleri” için 5 yorum

  1. çok teşekkürler aldığım ödül için 🙂
    bence blogun çok güzel ve iyi ki açmışsın 🙂 ilk zamanlarda benim blogumu da sinem’den başka hiç kimse okumuyordu 🙂 zamanla bu blogu keşfeden çok olacak diyorum 🙂 hatta geç keşfettiklerine utanacaklar 🙂
    güzellik ve bakım konusunda çok az bir şey bildiğimi sanırdım ancak senin yazını okuyunca meğer hiçbir şey bilmiyormuşum ahaha 😀 deli gibi sağa sola yatarak uyuduğumdan yüzüstü yatınca yüzümün kırışacağını şu an öğrenmiş bulunuyorum 🙂 ancak bu konuda daha fazla bilgiye ihtiyacım var sanırım 🙂 yazını dörtgözle bekliyorum sensei 🙂
    maalesef benim insanlara verdiğim şans 7’i 8’i buluyordu ama bunun verdiği kötü deneyimler sonucu bu sayı oldukça aza inmiş bulunmakta…inşallah senin seviyene ulaşabilirim bir gün 🙂 çünkü bazı insanlara verdiğin şansa hiç değmiyormuş..
    bu arada bence de moral bozmayı misyon edinmiş kişler gerçekten var 🙂
    tekrar teşekkürler^^

    1. ya aslında kozmetik merakımın doruk noktasına ulaşmasına güney kore sebep oldu, o kadar güzel şeyler varki orada kendini kaybediyorsun 🙂 kozmetik yazısı da yazmak istiyordum aslında blogu açarken sonra arada kaynadı. cumartesi günü evdeyim yazarım.
      deneyim yenilen kazıkların bileşkesidir 🙂 eğer biri beni mutsuz ediyorsa ona da yazık, bana da yazık. zamanla sen de öğrenirsin acele etme.

  2. Gene siz insanlara ikinci şansı veriyormuşsunuz ben genelde onu bile vermem ama tolere etme oranım yüksektir belki bu yüzden denk sayılırız o konuda.

    Bende yalnızken sıkılmam amma ve de lakin arkadaşlar benim için hayatımın amacı gibi bir şeydir. Beni anlayan, aynı zevkleri paylaştığım biriyle hayatımın her anını, her olayını paylaşmak küçüklüğümden beri en büyük hayalim ve amacım olmuştu. Hatta o zamanlar sailor moon yüzünden bir arkadaş grubu istiyordum, hayatın gerçekleriyle yüzleşmek zorunda kalınca talebim ve yalvarışlarım tek bir arkadaş için olmaya başladı XD Çok, çok şanslısın bence bu konuda. Kimseye ihtiyaç duymadan yaşamak öyle herkesin yapabildiği bir şey değildir.

    Teşekkür ayrıca ^^’

    1. ne demek 🙂 şu an için hayatımdan memnunum ama yaşlanınca yaşadığım hayattan pişman olursam bilemem tabii. neyse, yaşayalım öğrenelim 🙂

  3. Klasik bir yalandır o. Herkese söylerler. “Yaşlanınca görürsün!” Neyi görüceksek..Sana da söyleyen olmuştur eminim. Biraz zaman geçsin sıkılırsın, yalnızlığa dayanamazsın, yalnızlık allaha mahsus, evlenirsin, arkadaşlarında evlenecek, herkes yoldaş bulacak, sen tek kalacaksın vs… Bence bir insanın sahip olabileceği en büyük nimet en önce kendi için yaşadığını bilmesidir. İnsanlar, dostlar, aile, sevgililer belki zamanla artsa ya da azalsa da her zaman kişinin hayatında oluyor. Bazıları gidiyor, bazıları geliyor, bazısı kalıyor, ama insan isteyince yanına birilerini buluyor.

    Sonuçta, yaşlandıkça kendine bir yoldaş arama eğiliminide yalnızlığa ortak bulmaktan başka bir şey olmadığını düşünüyorum. İnsan bir şekilde hep yalnız oluyor, yanıbaşında biri olsa da.

Bir Cevap Yazın

