Yazı kategorisi: k-drama

color of woman – sessiz sedasız ilerleyen dizi

henüz daha 8 bölümü oynamış olan bu diziyi ilk yayımlandığı hafta izlemiş daha sonra varlığını bile unutmuştum. pazar günü kendimi hasta hissettiğim için gündüz uyuyup, gece abuk bir saatte uyanınca birden aklıma geldi ve kalan bölümlerini de izledim. her ne kadar “süper über!” ya da  “bunu izlemezsem bu gece uyuyamam!” dizisi olmasa da oldukça eğlenceli ve ben eğlenceli olan her şeyi severim 🙂

byun so ra (yoon so yi) idealist bir kadındır. üniversitede kariyer yapmak istemektedir. üniversiteden beri en yakın arkadaşı kang chan jin (shim ji ho)’dir. problemli ev arkadaşı hwang jin joo (lee soo kyung) ile birlikte kalmaktadır. kızımız doğrucu davut olduğu için asistanı olduğu profesörün bir hatasını yakalar ve okuldan atılır. kang chan jin’in bütün raporlarını kendisi yaptığı için onun için çalıştığı kozmetik firmasında iş bulmasını ister. mülakat sürecinden sonra bu firmada işe başlar. işteki ilk gününde üniversitedeki eski erkek arkadaşı yoon joon soo (jae hee) ile karşılaşır. onunla aynı şirkette çalıştığı için üzülürken aslında firmanın sahibinin oğlu olduğunu öğrenir ve olaylar gelişir.

ben dizide byun so ra karakterini sevdim. aşık olunca şapşallaşan bir karaktere çevirmezlerse idealist ve kararlı tavırlarıyla benim sevdiğim kadın karakter tipine çok yakın. ev arkadaşı olan jin joo’yu ise elime verseler eşşek sudan gelene kadar döverim, belki o zaman aklı başına gelir. daha dizinin en başında ev arkadaşının erkek arkadaşıyla kırıştırdı, sonra kızın en yakın arkadaşıyla kırıştırmaya başladı, şimdi de eski erkek arkadaşıyla kırıştırmaya çalışıyor. byun so ra onu evden atıyor atıyor kız geri geliyor. yüzsüz, utanmaz ve güzelliği ile her kapıyı açmaya çalışıyor, başarıyor da. hatta yoon joon soo’nun sekreteri bile oldu yuh yani. hiç çaba sarfetmeden bir şeyler elde ettiği yetmiyormuş gibi hep daha fazlasını istiyor. yani hiç bir dizide/filmde bu kadar arsız bir karakter görmedim. kang chan jin ise ne istediğini bilmez bir karakter. aslında iyi biri (ahahaha bu tanımlamanın da hastasıyım) ama ne bileyim bir şeyler yanlış. yoon joon soo ise yine sopalık bir karakter. üniversitedeyken kızı bir terkedişi var, düşmanımın başına gelmesini istemem yani. zaten o olaydan sonra byun so ra’nın kendine gelmesi 10 yılını almış. ne olduğunu söyleyip dizinin havasını kaçırmayayım ama şimdi bu hatasını telafi etmek için elinden geleni ardına koymuyor. en azından ne kadar öküz olduğunun farkında yani 🙂 bu çabaları sırasında gülmekten yerlere yatıyorum ben. hele tanıtım sırasında ruju kendine sürüp kızı öptüğü sahneye bayıldım. ama tabii jin joo gibi bir karakter varken bu çiftimizin bir araya gelmesi imkansıza yakın bence, bakalım neler olacak.

bunun dışında yan karakterler de başarılı. hırslı genel müdür, evli olduklarını kimsenin bilmediği asistan çiftimiz, kafenin sahibi ve yanında çalışan çocuk hepsi karakteri olan bireyler. bir de dizinin çekim tekniğini sevdim. ufak geri dönüşler, aynı olayı farklı bakış açılarından göstermeler falan dizinin izlenme keyfini arttırmış, aferin.

じゃまたね。

color of woman – sessiz sedasız ilerleyen dizi” için 4 yorum

  1. Bu diziden haberim bile yok! O kadar uzak kaldım ki bu sıralar dizi aleminden. 😦
    Açıkçası yıllardrı deli gibi dizi izledğim için de olabilir bu ayrılık,soğuma 😛

    Benimde aklıma gelmişti Jae Hee ortalarda görünmüyor diye.Meğer adam dizide oynuyormuş da haberim yokmuş 😦

  2. Yeni izlemeye başladığım bir dizi. Jae Hee’y çok seviyorum, çok iyi bir oyuncu. Şimdilik güzel gidiyor. O ev arkadaşı cidden sopalık. Nerede benim kızılcığım diye izliyorum onun sahnelerini 😀

Bir Cevap Yazın

