Yazı kategorisi: müzik

d☆date – hem japonlar hem de dans edebiliyorlar

みんなさんこんばんわ。

geçen gün internette gezinirken d☆date diye bir grup keşfettim 🙂 haklarında çok fazla türkçe ya da ingilizce kaynak bulamasam da müthiş japoncamla kenardan köşeden tırtıkladıklarımı yazayım. love heaven grubun 4. single’ı. daha önce ato 1 cm no mirai, change my life ve day by day  isimli 3 tane daha single’ları var. seto koji, shunji igarashi, hirofumi araki ve arata horii’den oluşan grubun çıkış tarihi 2010. ben love heaven şarkısını çok sevince diğer şarkılarını da dinledim. genel olarak ortalamanın üzerinde olsa da love heaven kadar güzel değil hiç birisi. ben hem şarkıyı hem de çocukların danslarını çok beğendim. ne diyeyim hem japonlar hem de dans edebiliyorlar bu bile takdir etmek için yeterli 🙂

じゃまたね。

d☆date – hem japonlar hem de dans edebiliyorlar” için 3 yorum

Bir Cevap Yazın

