Yazı kategorisi: k-drama, sinema

my little bride

my little bride adından da anlaşılacağı üzere henüz lise öğrencisiyken evlenen bir kız hakkında. 2004 yılı yapımı bu sinema filminde başrolleri rae won kim (park sang min) ve geun young moon (seo bo eun) oynuyor. beşik kertmesi olan sang min ve bo eun, aile büyüklerinin zoruyla evlenmek zorunda kalırlar. sang min’in bo eun’un okuluna öğretmen olarak gelmesiyle işler daha da karmaşıklaşır ama bu evliliğe alışma süreci sırasında birbirlerine aşık olurlar.

ben filmi sevmedim. sebebi ne olursa olsun henüz lise çağındaki bir genç kızın evlenmesi hiç adil değil. ev işleri, okul ve bir kocayla başetmek, şaka gibi. bu tür durumları gördüğüm zaman halime şükrediyorum ama yine de bu etrafımızda bir sürü çocuk gelin olduğu gerçeğini değiştirmiyor. bu dünyanın her yerinde böyle. tamam bu bir film ve bir romantik komedi ama en azından kızı üniversite öğrencisi yapsalarmış süper olurmuş. gerçi kız çocuğun hakkından iyi geldi ama aşkları hiç inandırıcı değildi. gözümü açtım seni gördüm, yok böyle bir dünya. ben izledim, siz izlemeyin izlettirmeyin, böyle sapıklıklara prim vermeyin.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

