Yazı kategorisi: sinema

x-men: first class

bu filmi de uzun zaman önce almış ancak uzakdoğu sağolsun izlemeye fırsat bulamamıştım. genel olarak x-men serisini sevdiğim için bu filmi de sevdim. hikayenin başını ve olayların nereden başlayarak geliştiğini, profesör xavier ile kankiyken magneto’nun nasıl dark side’a geçtiğini, mystique ve profesör xavier arasındaki ilişkiyi, x-men tayfasının nasıl toplaşıp bir araya geldiklerini, profesör xavier’in neden tekerlekli sandalyede olduğunu, beast’in nasıl beast olduğunu hep bu filmden öğreniyoruz. film nazi almanya’sında başlıyor ve magneto’nun çocukluğunu görüyoruz. bu sahneler onu motive eden faktörleri anlamamıza yardımcı oluyor. yine charles xavier’in çocukluğundan beri bir eli yağda öbür eli balda yetiştiğini öğreniyoruz. müzikleri, görüntüleri, hikaye anlatımı ve oyunculuklarıyla başarılı bir film. ben bir james mcavoy hayranı olarak onu charles xavier rolüne çok yakıştırdım, cuk oturmuş. bu filmden öğrendiğim ise hayat sizi kapıda kırmızı halı ile karşılıyorsa iyi olmak daha kolay 🙂

じゃまたね。

x-men: first class” için 3 yorum

  1. gerçekten çok güzel bir filmdi 🙂 hem 60’lı yıllarda geçiyor hem james mc avoy ve michael fassbender var o yüzden kaçırmayım demiştim. 🙂 bir de 2 dk lığına volverine de gördük ki filmin en komik sahnesi buydu 🙂
    inşallah devam filmleri de ilk filmleri kadar güzel olur 🙂

  2. Valla aslında izlemeye hiç niyetim yoktu bunu, çok ucuz, uyduruk gözükmüştü nedense. Sağbeyin beğendiğini söyleyince izlemiştim ve bayıldım. Şahsen profesör ve magneto dışında karakter olmasa da olurmuş, bu ikisi için yapılmış film resmen. michael fassbende hayranı oldum ve öyle bitirdim filmi. Hatta sağbeyinle bu adamı bir yerden hatırlıyoruz nerden nerden muhabbeti yaparken, inglourious basterds’da görüp o zaman da tav olduğumuz yüzbaşı olduğunu hatırladık.

    Oldukça eğlenceliydi hatta ilk üç x filminden daha güzeldi bence. bunda filmin fesat fangirl yüreğimi okşaması büyük etki etmiş olabilir hehehe ^^

  3. filmdeki tek küfür de volverine’den geldi zaten ahaha 😀 bu arada iskoç erkekleri benim favorim ama onlar da çok erken evleniyorlar ya anlamadım valla 😛 michael fassbende’nin filmlerine şimdi baktım jane eyre’de de oynamış bıyy dünya üzerinde yayımlanmış tüm jane eyre versiyonlarını izlemiş biri olarak nasıl kaçırmışım, hemen izleyeyim 🙂

Bir Cevap Yazın

