Yazı kategorisi: j-drama, k-drama, sinema

hatsuyuki no koi / virgin snow

bugün yoğun kar yağışı nedeniyle işe gitmedim 🙂 yıllık iznimden bir güne mal olsa da her sabah düşe kalka işe gitmek gerçekten zor. neyse bakalım inşallah yarın düzelir biraz. evdeyken biraz naif takılmak istedim ve hazır lee joon ki askerden dönmek üzereyken 2007 yılı yapımı filmini aradan çıkardım. başrolü japon oyuncu aoi miyazaki ile paylaşıyor. min babasının işi dolayısıyla japonya’ya gelmiş bir lise öğrencisidir. burada okula başlar ama tek kelime japonca bilmemektedir. bu sırada aynı lisede okuduğu nanae ile tanışır ve ilk görüşte birbirlerine aşık olurlar. olaylar gelişir.

aralarındaki dil ve kültür farkına rağmen aşkın her engeli aşabileceğini gösteren süper gaz bir film 🙂 çocuk japonca konuşmaya çalıştıkça bir anda kendimi gördüm, ama merak etmeyin benim japoncam ondan en az 10 kat daha iyi 😛 babasının mesleği olan çömlek yapımını sevmemesine rağmen sırf kızın üzerine resim yapabilmesi için çömlek yapmayı öğrenmesi çok tatlıydı.  birbirlerine korece ve japonca söz verdikleri sahneler de çok romantikti, kıyamam. yine klasik uzakdoğu klişesi araya bir süre ayrılık girdi ama ben artık alıştığım için rahatsız etmedi. ay zaten kızımız güzel, oğlumuz yakışıklı, ee birbirlerini de sevmişler, bize çok laf düşmez. bir yastıkta kocasınlar 🙂

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

