Yazı kategorisi: k-drama, sinema

almost love – ne de güzel bir film seyrettim

yarın sabah arkadaşım kahvaltıya gelecek o yüzden erken yatmam lazım (kendisi hafta sonu bile sabahın 6’sında kalkması ile meşhurdur da) ama dayanamadım yine bir film seyrettim 🙂 almost love 2006 yılı yapımı bir güney kore filmi. başrollerinde kwon sang wo ve kim ha neul yer alıyor. ji hwan ve dal rae çocukluk arkadaşıdırlar. ji hwan biraz farklı bir çocuktur, diğer çocuklarla iletişim kurmakta zorlanmaktadır. kendisini dövüşerek ifade edebilmektedir. jackie chan hayranıdır ve onun gibi olmak istemektedir. dal rae ise ji hwan’ı olduğu gibi kabul etmiştir. o da ünlü bir oyuncu olmak istemekte ama insanların karşısına çıkınca heyecanlanmaktadır. ji hwan’ın okuldan arkadaşıyla çıkmaktadır. bir gün ji hwan da bir kızla çıkmaya başlar ve aralarındakinin gerçekten dostluk mu yoksa ötesi mi olduğunu sorgulamaya başlarlar.

ben filmi çok sevdim. ilk yarısı biraz değişik gelse de ikinci yarıda dram öğelerinin artması ve dostluklarının temelinin anlatılmasıyla beni çok duygulandırdı. çocukluk anılarının geçtiği sahnelere ayrıca bayıldım. o kalp şeklindeki ay ne kadar da güzeldi öyle 🙂 belki benim yaşamadığım bir duygu olduğu için yıllar süren dostluk kavramı bana hep ilgi çekici gelmiştir. zaman içerisinde birey olarak değişmene rağmen dostlukların değişmemesini aklım almıyor ama var böyle insanlar gerçekten. ben bırak ilkokul arkadaşlarımı üniversite arkadaşlarımla bile görüşmüyorum. neyse buraya yazamayacağım derin mevzulara daldım kendi kendime film hakkında yazmayı unuttum 🙂

bu arada oyuncuların kim olduğunu araştırırken kwon sang wo’nun 2011 yılında jackie chan ile bir filmde oynadığını okudum. azmin yapamayacağı şey yok hakkaten 😛

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

