Yazı kategorisi: anime

bleach 361 – ichigo’nun çaresizliği

hayatta yaşamak istemediğim, yaşadığın zaman insanı nasıl bitirdiğini bildiğim bir duygu çaresizlik. hele bu çaresizliğin kökeni yanlış anlaşılmalara ve kendini ifade edememeye dayanıyorsa insanın ömründen ömür götürür. yıllar önce kendimden çok sevdiğim bir insanın bana karşı olan yanlış anlamalarını ağzımla kuş tutmama rağmen düzeltememiştim ya hala bazen aklıma geldikçe içim burkulur.

neyse benim asıl bahsetmek istediğim tam kendisinden umudu kesmek üzereyken son bir kaç bölümdür coşan bleach. açıkçası ben bu fullbring arc’ını çok sevdim. takip edenlerin bileceği gibi aizen’i durdurmak uğruna ichigo bütün güçlerini kaybetmişti. bu sırada sahip oldukları fullbring olarak adlandırdıkları gücü nesneler aracılığı ile aktarabilen bir grupla eğitime başlayıp çok kısa sürede shinigami-fullbring karışımı güçlerine kavuşmuştu. bu kısmı tam kavrayamayanlar için basitçe şöyle diyeyim; ichigo, fullbring ile shinigami güçlerini şarj ediyor 😀 güçlerinin en üst seviyesine ulaşınca da “yaşasın, artık bütün sevdiklerimi koruyabileceğim!” diye sevinirken bütün sevdiklerinin (kardeşleri, silah arkadaşları, okul arkadaşları) tsukishima tarafından kesildiğini, yani anılarının arasına tsukishima’nın yerleştirildiğini öğrenmişti.

361. bölüm bleach tarihi boyunca izlediğim en iyi bölümlerden biriydi. zaten yeni arcla beraber değişen çizimleri de çok beğeniyorum iyice gaza geldim. sevdiklerinin kendisine karşı düşmanca tavırlarıyla şokta olan ichigo bir de ginjo’nun ihanetini öğrenince nasıl yere kapanıp hıçkıra hıçkıra ağladı kıyamam. hele sırtında kılıcı hissedip arkasını dönünce urahara ve babasını görünce “sen de mi brütüs!” bakışları beni mahvetti. neyse sonradan öğreniyoruz ki arkasındaki rukia’ymış ve reiatsu kılıcı yapmışlar güçlerini birleştirip. böylece ichigo’ya güçlerini geri vermeye çalışıyorlarmış. ginjo ve tsukishima durumla dalga geçerken soul society’den esas adamlarımız da sahnede görününce sevincimden üç takla attım olduğum yerde 😀 bölüm sonunda ise ichigo öyle bir berserk moda geçti ki gökyüzünü bile kesti inanmazsın 😛 ben bu halini çok beğendim, hele dövmelerinin hastası oldum.

net.te okuduğuma göre mangası son arc’a girmiş. animesi ise bu arc’tan sonra bitecekmiş. uzun yıllar süren dostluğumuz yakında son erecek gibi görünüyor. özleyeceğiz seni ichigo canım benim.

じゃまたね。

bleach 361 – ichigo’nun çaresizliği” için 4 yorum

  1. ah ah şu bleachi izlemek bana nasip olmayacak herhalde 🙂 tam başlayayım diyor ama 300 küsürlük bölümü 10 senede anca izlerim diyor vazgeçiyorum 🙂

    1. birkaç bölüm kaldı zaten bitiyor. ben seyretmeye başladığımda 100 bölüm falan oynamıştı. şimdi one piece’i bile zor seyrediyorum 1 yılda ancak 75.bölüme geldim 🙂

  2. Shounenlerde anime izlememek şeklinde katı bir kuralım var artık. Ben de bleach’i izlemeye başladığımda 180lerde falandı anca. O zamanlar bana çok yardımcı oldu, arkadaşlık, dostluk ne bileyim karakter çeşitliliğiyle komedisiyle moralimi çok düzeltti. Artık eskisi gibi okuyamıyorum bleach’i ama, her zaman özel bir yeri olacak bende.

    Ayrıca tite kubo’nun kendi moda markasını yaratması ve hemen bir mağaza açması gerektiğini düşünüyorum… XD

    Ağlayan ichigoya dayanmak ne mümkün, yerim ben onu, canım benim. Rukia ile resmen kaderleri birlikte olmak bence XD Rukia 90 falan yaşında olsa da XD Kubo artık daha ne kadar açık edebilir bu ikisinin arasında ki o özel bağı bilmiyorum XD

    1. ben de net.ten manga okuyamıyorum 😦 arkadaşlık, dostluk, birliktelik kavramlarını bana en güzel hissettiren anime fairy tail. çok seviyorum bu animeyi çok duygulandırıyor beni. bleach daha realistik geliyor bana, daha hayatın içinden.

Bir Cevap Yazın

