Yazı kategorisi: j-drama, k-drama, müzik, mim

mim: haremin sultanları

みなさんこんにちわ。

sağolsun sağbeyin beni mimlemiş bir kaç gün önce. ben de düşünüp duruyordum kara kara kimleri yazacağımı. sonra harem kuramayacağıma karar verdim, çünkü bildiğiniz gibi ben alıcı değil bakıcıyım 😀 sonra gözümün önünde dolansa hoşuma gidecek kişileri düşündüm ve topu topu 5 kişilik bir liste oluşturabildim. ama olsun az veren candan çok veren maldan 😀 hadi bakalım başlayalım.

gd / g dragon

bu çocuğu hakkaten çok seviyorum. kendisinden “güney kore’deki oğlum” diye bahsediyorum. hem yetenekli, hem sempatik, hem de çok güzel giyindiği yetmiyormuş gibi ne giyse de yakışıyor. yüzüklerinin ve küpelerinin ayrıca hastasıyım. haremin haylaz erkeği.

kamenashi kazuya

her halde onu ne kadar sevdiğimi de bilmeyen kalmadı. konserine gidip canlı izlemek için çok uğraştım ama kısmet değilmiş. belki yolda yürürken karşılaşırız 😛 kamechan da çok çalışkan ve akıllı biri. her zaman doğru yerde, doğru zamanda, doğru işler yapıyor. ondan da “japonya’daki oğlum” diye bahsediyorum 🙂 haremin sorumluluk sahibi en büyük erkeği.

yamapi / yamashita tomohisa

yamapi objektif gözle bakacak olursam gerçekten çok yakışıklı biri ama kendisini mütemadiyen soğuk ve ukala bulurum. son zamanlarda ise -sanırım biraz büyümeye başladı- yaptıkları için kendisini çok takdir ediyorum. bana göre doğru ya da yanlış inandığı bir yol var ve orada sağlam adımlarla ilerliyor. haremin afili erkeği.

t.o.p

bu çocuğu da son zamanlarda beğenmeye başladım. ilk beğenmeye başlamam sanırım lise fotoğraflarını gördükten sonra oldu. bir insan nasıl bu kadar değişebilir inanamadım ve kendisini çok takdir ettim. tip olarak benim yakışıklı kavramımın dışında ama çekici bir erkek. biraz giyim kuşam konusunda gd’den tavsiye alsa iyi olur. haremin seksi erkeği.

lee joon ki

askerliğini de bitirmişken kendisinden çocuk diye bahsetmek sanırım pek doğru olmaz 😀 lee joon ki yakışıklı bir erkek değil bana göre ama güldüğü zaman resmen ifadesi değişiyor. o gülünce benim de gülesim geliyor 😀 aynı zamanda iyi bir oyuncu ve izlediğim bütün film ve dizilerinde “burada olmamış!” dediğim bir oyunculuğu olmadı. bana çok samimi, içten ve güvenilir geliyor. haremin evlenilecek erkeği.

じゃまたね。

mim: haremin sultanları” için 2 yorum

  1. ne güzel bir harem bu böyle 🙂 az ama öz 🙂
    erkekler yüzünden kavga edemeyeceğimizn tek istisnası belki t.o.p olabilir ehueheu 🙂 son zamanlarda pek bir beğenmeye başladım kendisini nedense 🙂
    hayırdır kamechan 2.sıraya düşmüş 🙂 aranızda soğuk rüzgarlar mı esiyor 🙂

    1. ya belirli bir sıra düşünerek yazmadım ondan yani yoksa lee joon ki’yi en başa yazardım ahahaha 😛 evet ya t.o.p da az yere bakan yürek yakan değil ama mavi saçları hiç ama hiç olmamış.

Bir Cevap Yazın

