Yazı kategorisi: gezi

menengiç kahvesi

geçtiğimiz hafta içinde diyarbakır’a gittim. güneydoğu anadolu’nun mutfağını çok severim, hem fiyatları ekonomik hem de yemekler çok lezzetli.  neyseki diyetimi bozmadan istanbul’a dönmeyi başardım 🙂 gittiğimiz bir restorantta yemekten sonra menengiç kahvesi önerdiler. ben daha önce içmeyi bırak adını bile duymamıştım. kahvenin her türlüsüne bayıldığım için denemek istedim. sütle pişirilen bu kahve yabani antep fıstığından yapılıyormuş ve urfa yöresinde çok meşhurmuş. görünüşü türk kahvesine benzese de tadı oldukça farklı. ben çok beğendim, denemenizi tavsiye ederim.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

