Yazı kategorisi: mim

mim: üçü bir arada

sağbeyin sağolsun yine beni unutmamış mimleyivermiş. bu aralar pek sağlıklı olmadığım için yazmak istediğim bir çok şeyi yazamıyorum ama en kısa sürede toparlanıp bomba gibi yazılarla döneceğim 😛

mim 1 : en sevilenler

  1. en sevdiğin şeyler nelerdir? nelerden hoşlanırsın? : bu soru çalışmadığım yerden geldi 😛 genel olarak yaşamayı saçma bulsam da yaşamayı seviyorum 😀 kendim için bir şeyler yapmayı, yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum. tabii ki gezmeyi, yeni yerler görmeyi, bana bir şeyler katabilen insanlarla birlikte olmayı seviyorum.
  2. bilgisayarda nasıl vakit geçirirsin? : televizyon seyretmediğim için bilgisayarım ve ipad’im hayatımın önemli bir parçası. bilgisayarda genellikle bir şeyler indirip izliyorum. sosyal ağlarda (msn, twitter, facebook vs.) pek aktif değilim. bir de bilgisayar oyunlarını çok severim, bu yüzden oyun oynuyorum. ipad’imle de ya anime seyrediyorum ya da japonca çalışıyorum.
  3. en sevdiğin filmler nelerdir? : dersu uzala-akira kurasawa, dogville-lars von trier, 2046-won kar wai, dolls-takeshi kitano, all about my mother-pedro almodovar, big fish-tim burton
  4. şu aralar almak istediğin şey nedir? : iphone 4s
  5. şu aralar ne dinliyorsun? : pimsleur’s japanese 2

mim 2 : sordum cevapla

  1. hayatınız filme çekilirse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı? : eklektik bir yaşam 😛 müzikleri de danny elfman hazırlayabilir, hayır demem.
  2. bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz? : bu soru da çalışmadığım yerden geldi 🙂 sanırım önce en zoru denerdim. insanların kalplerini değiştirmeyi.
  3. sizi en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdir? : papillon:  henri ışık almayan bir hücrede kalma cezası almıştır. buradayken bir rüya görür. çölün ortasında bir mahkeme kurulmuştur ve henri’nin cezası okunur: seni boşa geçirmiş olduğun hayatından dolayı suçlu bulduk. big fish: ed bloom’un sirkte hayatının aşkını gördüğünde zamanın durduğu sahne. 2046: uzay mekiğindeki android’in içinde bulunduğu bütün sahneler. bu hikayeyi çok sevmiş ve içselleştirmiştim. dogville: grace’in babasıyla arabada yaptıkları konuşma ve babasının grace’i bencillikle suçladığı sahne.
  4. yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. ne yaparsın? : evde oturur anime seyrederim.
  5. şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler? : one piece, spring waltz

mim 3: 5n1k

  1. ne? : kiraz çiçekleri dökülürken altında piknik yapmak
  2. nerede? : japonya’da
  3. ne zaman? : 3 hafta sonra
  4. neden? : canım öyle istiyor 😀
  5. nasıl? : sofra bezi, bento ve sakeyle
  6. kiminle? : arkadaşlarımla
mim: üçü bir arada” için 4 yorum

  1. çalışmadığım yerden geldi diyorsun ama sorulara en güzel cevapları vermişsin 🙂 özellikle 2. bölümün 2.sorusuna verdiğin cevabı çok beğendim 🙂
    papillonu izlemedim ama anlattığım sahne çok hoşuma gitti . en yakın zamanda izleyim ben de 🙂
    ah ah 3. bölüme verdiğin cevaplar ve benim oraya gidemiyor oluşum yüreğimi parçaladı şu an 🙂

  2. “İnsanların kalplerini değiştirmeyi.”cevabını okuyunca aklıma xxxholic’den bir bölüm geldi. ” İnsanların kalplerini değiştirmek gerçekten çok zordur buna rağmen kendi kalbini değiştirmek çok daha kolaydır.”

Bir Cevap Yazın

