Yazı kategorisi: k-drama

wild romance – bir lee dong wook fiyaskosu

みなさんこんばんは。

şimdi size izlerken resmen işkence çektiğim, hatta 12.bölümden direkt son bölüme atladığım bir diziden bahsedeceğim. konusu kısaca şöyle: park moo yul (lee dong wook) bayağı agresif ama aynı zamanda çok da başarılı bir beyzbol oyuncusudur. bir takım yanlış anlamalar ve karışıklıklar sonucu yoo eun jae (lee si young) kendisinin korumalığını yapmaya başlar. iki karakter birbirinden nefret etmektedir, üstüne üstelik yoo eun jae rakip beyzbol takımının koyu bir hayranıdır. birden ortaya ruh hastası bir düşman çıkar ve bölümler boyunca bunun kim olduğunu bulmaya çalışırken çiftimiz birbirine yakınlaşır. tabii ki birden ortaya eski, unutulmayan sevgili çıkar falan filan işte.

ben diziyi hiç sevmedim, hatta scent of a woman’dan hayran olduğum lee dong wook hatırına bile izleyemedim. dizinin izlenme oranları da yerlerde sürünüyordu zaten. güzelim çocuğun köse suratına bıraktırttıkları sakal ve bıyık ile lee dong wook’un karizması da yerlerde sürünüyordu. neyse sonra yapımcılar da farkına varmış olacaklar ki kestirdiler ama berbat senaryonun ve oyunculukların yanında bir işe yaramadı ne yazık ki. yoo eun jae acayip antipatik bir karakterdi. salak olduğu yetmiyormuş gibi bir de garip garip mimikler falan ne o öyle. sonra çocuğun eski sevgilisi çıktı ya ortaya meğerse jessica isminde ünlü bir şarkıcıymış. kadın vokalleri sevmediğim için kendisini tanımıyordum, şimdi tanıyorum ama keşke tanımasaydım. ne kadar berbat bir oyunculuk o öyle. neyse esas kızın kankisi vardı kim dong ah (im joo eun) dizide evlat olsa bağra basılır bir o vardı.  sarkastik mi realistik mi tam olarak emin olamadığım bakış açısıyla bayağı ilginç bir karakterdi.

じゃまたね。

wild romance – bir lee dong wook fiyaskosu” için 4 yorum

  1. Aşırı derece de abartı bir yazı tamam beyenmemiş olabilirsiniz ama dizinin çok seveni var benim gördüğüm kadarıyla ayrıca dong wookun hiç bir dizisi dediğiniz gibi yerlerde sürünmedi hep kaliteli işlerde oynadı tamam bi my girl yada soaw kadar olamasa bu dizide güzeldi haksızlık etmeyelim sakalıda ben yakıştırmıştım sakal yakışan tek koreli olduğundan bence diğerlerini öyle görmeye tahammül edemezdim ama wooki ye maşallah her şey yakışıyor yakışıklı adam vesselam saygılar 🙂

Bir Cevap Yazın

