Yazı kategorisi: müzik

kis-my-ft2 / kis-my-mint tour / tokyo dome

みなさんこんばんわ。日本へ行ったときコンサートに行きました。楽しいかった。

en büyük hayallerimden birisi de japonya’da kat-tun konserine gitmekti ama johnny’s sağolsun sadece kis-my-ft2 konseri biletlerini uluslararası satışa sundu, ben de “o kadar yolu gitmişken bir konser göreyim.” mantığıyla biletimi aldım. 2 tane bilet aldım ama kimse benimle gelmek istemiyordu. sonunda ablamı ikna ettim ve beraber gittik 🙂

konserin başlama saati 18.00, kapı açılış saati 16.00’dı. biz de çılgın bir kalabalık olacağını düşünerek, biletlerimizi de oradaki gişelerden teslim alacağımız için tam kapı açılış saatinde orada olacak şekilde tokyo dome’a gittik. çok kalabalık olmasına rağmen hiç kuyruk yoktu, çok büyük bir alan olduğu için doğru gişeyi bulmakta zorlandık ama hedefimize ulaştık 🙂 sonra bizi herkesin içeri giremediği bir kapıya yönlendirdiler. çantalarımız kontrol edildi ve dolambaçlı yollardan içeri girdik. sonra gözlerimize inanamadık çünkü meğer uluslararası bilet alanlar sahne önündeki özel ayrılmış koltuklarda oturuyorlarmış 😀 yerimize oturduğumuzda saat 17.30 civarıydı ve biz türk mantığıyla konserin 19.00’dan önce başlamayacağına karar verdik 🙂 içeride yaklaşık 50 bin kişi vardı ve erkek olarak sadece yer gösteren görevliler vardı. kızlar çılgın gibi çığlık atarak ve ellerindeki zımpırtıları sallayarak konseri bekliyorlardı.

yanımızdaki iki kızdan biri bana dönerek konuşmaya başladı ki bu dialog da çok eğlenceliydi.

-en sevdiğin üye kim?

-bilmem, adlarını bir sayabilir misin?

-x, y, z bla bla.

-hepsini çok beğeniyorum 😛

-gerçekten mi 😀 biz bu konser için hong kong’tan geldik.

-ben aslında kat-tun konserine gelmek istiyordum ama bilet bulamadım.

-aaa ben de kat-tun’u çok severim. orada en sevdiğin üye kim?

-kamenashi kazuya 🙂

biz böyle dedikodu yaparken saat 18.00 oldu ve bir de ışıklar kapandı, lazerler, konfetiler ortaya çıktı, yanmalı patlamalı bir olaylar oldu ama üyeler ortada gözükmedi 🙂 sonra kafamızı kaldırdık, bir de ne görelim üyelerimiz uçarak sahneye iniyorlarmış 😀 atmosfer çok güzeldi, ablam bile benim zorumla gelmesine rağmen eğlenmeye başlamıştı. herkes yerine oturmuş, ellerindeki ışıkları sallayarak şarkılara eşlik ediyordu. bu beni çok şaşırttı hakkaten herkes yerine oturmuş konseri izliyordu 🙂 ortalarda dolaşan, konuşan kimse yoktu, bütün salon nasıl söyleyeyim: çok muntazamdı 🙂 bizdeki konserlerde kimin ne yaptığı belli olmaz, sürekli ortalarda gezinen birileri olur ya, hah işte onlardan yoktu. hatta biz konserden erken çıkmak isteyince görevliler bize kapıya kadar eşlik ettiler, erken çıkmak istememiz onlara garip gelse bile 🙂 konser yaklaşık 2 saat sürdü ve şovlar müthişti. fotoğraf çekmek yasak olmasına rağmen ben ipad’imle fotoğraf çekerken yakalandım. adamın biri kollarını kocaman bir X yaparak bana doğru koşunca ipad’ime el koyacaklar diye korktum ama uyarıp gitti. sonra hiç sesimi çıkarmadan koltuğumda oturarak el çırpmak suretiyle konserin kalanını tamamladım 😛

じゃまたね。

kis-my-ft2 / kis-my-mint tour / tokyo dome” için 3 yorum

  1. Gözlerim yaşardı. Evet, gerçekten yaşardı:) Orada olmayı çok isterdim. Kis-My-Ft2’su yukarı, K,s-My-Ft2’su aşağı geçiyor benim günlerim. Bana da nasip olur inşallah. Ve umarım sana da nasip olur Kat-tun konseri. Yazı için teşekkürler:)

      1. Ne kadar yazım yanlışı yapmışım:D Yazıyı okuyunca elim ayağım dolaşmıştı. Hatalarım utandırdı şimdi 😀
        Bir dahakine gidebilir miyim bilmiyorum. Umarım mümkün olur. Benim için o kadar kolay değil. Ama teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

