Yazı kategorisi: sinema

the avengers

hafta sonu erdem ve christine gelmişlerdi bana misafirliğe. her türkiye’ye geldiğinde christine ile bir şekilde kesin görüşüyoruz ama hiç misafir etmemiştim. çengelköy sahilde kahvaltı, caddebostan sahilde piknik derken kendimizi ümraniye meydan’da sinema bileti kuyruğunda buluverdik. popcorn+kola+dondurma üçlemesiyle diyetin anasını ağlatsam da the avengers yani olsun o kadar 🙂

filmin başrollerinde kimler var sayamayacağım, çünkü bir ben yokum. buyrun buradan ayrıntılı olarak oyunculara göz atabilirsiniz. ben direkt konusuna geçeyim. loki kafayı yemiş bir halde dünyayı ele geçirmek istemektedir.  bu amaçla nick fury süper güçleri olan kahramanları bir araya toplayarak dünyayı (yani amerika’yı :P) korumak istemektedir. hepsi ayrı ayrı kendi çapında yetenekli ve deli manyak güçlü dünyevi kahramanlarımıza thor’un da katılımıyla olay şenlenir ve olaylar gelişir.

şimdi hem zeki hem yakışıklı hem de zengin erkek kategorisinden benim en sevdiğim marvel kahramanı iron man’dir. hele tony stark’ı oynayan robert downey jr. ise diğerleri ağzıyla kuş tutsa yaranamaz bana objektif olarak baştan belirteyim 😛 spiderman’i de çok sevsem de o ayrı bir hikaye ve başka bir zaman anlatılmalı. neyse iron man diyorduk; şimdi güzel kardeşim sana söylemek istediğim bir şey var. sen ne kadar teknoloji manyağı absürd zeka örneği ulaşılmaz icatlar yapsan da thor’a bırak yumruk atmak, onu duvara yapıştırmak falan yanına 5 metreden fazla yaklaşamazsın bile. yani kaç saat gözlerim pörtlemiş bir biçimde zaman zaman çılgın naralar atarak izledim filmi, bir tek bu sahneler inandırıcı gelmedi. dedim senaristler bizi yemiş 😛 sen takılma the avengers’la, bırak yalnız birey güçlü bireydir 🙂

hulk kardeşim ise yine kodum mu oturttu, captain america dürüst ve namuslu örnek amerika vatandaşı olarak halkı korudu kolladı, hawkeye bir ara dark side’a geçer gibi yaptıysa da hemen toparladı, burnunu karıştırırken ki rahatlığıyla düşmanın gözüne gözüne okları attı, black widow bütün ajanlık yeteneklerini konuşturdu, olan yine bizim gariban, iyi niyetli ajanımız phil coulson’a oldu. sıkılmadan izlenebilecek eğlenceli bir film. ama mutlaka sinemada izleyin.

じゃまたね。

the avengers” için 3 yorum

  1. LOKİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ !!!! diye salyalarımı akıtarak girdim filme ama Starrkkkkkkk!!!!! diye uluyarak çıktım XD Adam tek başına filmi götüren kişiydi bence. Onun o esprileri olmasa filmin başı biraz sıkıcı olacakmış.

    İki kez izledim filmi sinemada, o derece çerez o derece eğlenceliydi. Kendimi sinemaya atmada önce o kadar spoiler yemeseydim kim bilir ne kadar eğlenceli olacakmış 😦

  2. Hemde zengin yav… %12 bana yeter de artar bilem yani, pepper’da bi alem XD o olmazsa bana bi loki versinler, peluş hayvanım yapayım, sürekli sarılıp, mıncıklayayım 😀

Bir Cevap Yazın

