Yazı kategorisi: müzik

junsu – tarantallegra / yukarıdakiler – aşağıdakiler

aslında jyj üçlüsünü takdir etsem de kendileriyle pek aram yoktur. hele junsu’yu pek bir soğuk bulurum. ama bu klibi izlediğimden beri varoluşumu sorguluyorum. koreografi, kıyafetler, mekanlar, saç-baş vs… gördüğüm şey bir insansa ben neyim? ben insansam gördüğüm şey ne? hayat hiç adil değil, ciddiyim.

not: bu arada boğazdan tek düğmeli ceketini sevmesem de bordo gömlekli kıyafetine bayıldım bayıldım.

じゃまたね。

junsu – tarantallegra / yukarıdakiler – aşağıdakiler” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

