Yazı kategorisi: müzik

bigbang – monster

みなさんこんばんは。私の一番好きな監獄の湯名人はビグベングです。このは新しいうたです。楽しみにおねがいします。

bu şarkı da şimdiye kadar dinlediğim en güzel bigbang şarkılarından biri bence. japonca versiyonunu çok sevmedim, korece olan daha güzel 😀 hele nakaratına bayıldım, hemen dile dolanıyor çok ahenkli. gülsümsan’a da dinlettim o da beğendi. bir de gd’nin saç rengi kesinlikle sarı 🙂

じゃまたね。

bigbang – monster” için bir yorum

  1. ouvv ben de bayıldım bu şarkıya 🙂 özellikle t.o.p’tan gözlerimi alamdım. adama o garip şapka bile yakışmış 🙂
    evet gd nin rengi bence de sarı ama ben beautiful hangover daki koyu renk saçı da çok yakıştırırım ona 🙂
    sanırım bir taeyangı beğenmedim ne hala sokmuşlar çocuğu ya 🙂 o boynuz gibi saç ne öyle 🙂

Bir Cevap Yazın

