Yazı kategorisi: k-drama

smile you – ailemizin dizisi

bugün size uzun zaman önce seyretmeye başladığım ve bu hafta içi bitirme fırsatını bulduğum, 2009 yılı yapımı bir diziden bahsetmek istiyorum. smile you, geniş oyuncu kadrosu ve yayımlanan 45 bölümü ile tam bir aile dizisi. benim bu kategoride izlediğim ilk dizi olduğu için sevimli ve eğlenceli buldum ama böyle bir dizi bir daha izler miyim bilmiyorum 🙂 karakterler çok fazla olduğu için “kim kimdir?” yazmak zor olacak merak eden, okumak isteyen linkten bakabilir. hikaye seo ve kang ailelerinin birbirleriyle yaşamayı öğrenmesini anlatıyor. kang ailesinin büyükbabası yıllarca varlıklı seo ailesine hizmet etmiştir. seo ailesinin bütün parası batınca gidebilecekleri tek yer kang ailesinin evidir. büyükbaba, oğul, gelin, torundan oluşan çekirdek aileye 5 kişilik seo ailesi katılınca işler gittikçe karmaşıklaşır.

benim dizide en çok lee min jung’un oynadığı seo jung in karakterini sevdim. bu hatunu zaten çok beğeniyorum, oynadığı hafif çatlak, zengin ve şımarık kız rolüne de acayip yakışmış. arada arıza çıkardı ama 45 bölüm mükemmel olacak hali yok ya alla alla. zaten daha ilk bölümde babası iflas ettiği için üzerinde gelinlikle terkedildi, izleyici sempatisini kazandı 🙂 kendisine çok üzüldük, neyseki sonra gerçek aşkı kang hyun su’da buldu da hep beraber rahatladık. büyükbaba karakterini ise çok zorlama buldum. tamam 2 aileyi mum etmek için bir takım yaptırımlar uygulaman lazım ama bir insan bu kadar da varyemez olmaz yani. bütün karakterler eşofmanla gezdi 45 bölüm boyunca düşünün artık ahaha. kang ailesinin annesi song ok sook ile seo ailesinin babası seo jung gil karakterini ise hiç sevmedim. yani fesat bunlar hakkaten, yani gerçek hayatta da var mı öyle insanlar hakkaten? sinsi insanlar çok tehlikeli aman hepimizden uzak dursunlar. seo sung joon ile jung ji su aşkı ise inanılmaz tatlıydı. çocuk ne kadar da seviyordu kızı kıyamam. zaten gerçek hayatta da evlemişler, kendilerine ömür boyu mutluluklar diliyorum 😀

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

