Yazı kategorisi: sinema

madagascar 3 – avrupa’nın en çok arananları

2 hafta önce zeynep ve kerem’le beraber bu filme gittik ama bu aralar sıcaklar ve trafik sebebiyle motivasyonum acayip düşük olduğu için yazamadım. madagascar’ı hikaye olarak ilk filminden itibaren çok severim. alex, marty, melman, gloria dörtlüsüne penguenlerin de katılmasıyla komik ve eğlenceli bir hikaye etrafında güzel vakit geçirilebiliyor. genellikle devam filmleri uzadıkça saçmalar ama ben bu hikayede bunu görmedim. hayvanat bahçesine dönmeye çalışan kahramanlarımız bu sefer kendilerini avrupa’da bulurlar. eğer başarılı bulunursa amerika’ya gitme şansı olacak bir sirki devralırlar ve sirkin üyelerinin de yardımıyla ellerinden geleni yaparlar. 3 boyutlu bir animasyon olması sebebiyle bol bol hareketli ve renkli sahneler eşliğinde patlamış mısırlarımızı yiyerek güldük eğlendik. çıkışta dondurmalarımızı yerken de rus aksanlı kaplan ve italyan aksanlı fok taklidi yaparak günümüzü tamamladık 😀 benim en çok güldüklerim her zaman ki gibi penguenler ve mort oldu. mort’u alıp evimde beslemek istiyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

