Yazı kategorisi: müzik

milos & milli reasurans oda orkestrası

geçtiğimiz hafta içi bir toplantı için şehir dışındaydım, büyük ihtimalle gülsümsan’la 4 ay önceden biletleri aldığımız etkinliği kaçıracaktım ama neyseki vaktinde yetişebildim, hatta hızımı alamadım sultanahmet köftecisi’nde köfte bile yedim 🙂 hatta ve hatta yeni işi şerefine hesabı gülsümsan’a bile ödettim ama sanırım o ödemedi mükemmel kocası ödedi ama neyse bir dahakine acısını çıkartırım 😀 erken gitmemde toplu taşımayı kullanmamın da büyük etkisi vardı. uzun zamandır vapura da binmemiştim çocuklar gibi şendim ve giderken çok rahat da gittim de dönerken anam ağladı resmen. gayet şehrin göbeğinde bir yerde oturmama rağmen ulaşım aracı bulmakta bayağı zorlandım. neyse bu da başka bir konu ve başka zaman anlatılmalı 🙂

aya irini’nin akustiğini çok beğeniyorum. sanırım burada ilk defa can atilla’nın mevlana oratoryosunu dinlemiştim. ondan sonra her fırsat bulduğumda büyük, küçük demeden buradan etkinliklere katılmaya çalıştım. hakan şensoy şefliğinde bir klasik müzik konserini ise hiç kaçıramazdım 😛 milli reasürans oda orkestrası 1996 yılında kurulmuş ve bir çok başarılı konsere imza atmış. 110 dk’lık programın ilk yarısında bizet’in carmen süiti’ni seslendirdiler. ikinci yarıda karadağlı ünlü gitarist milos ile birlikte joaquin rodrigo’nun concierto de aranjuez, re majör’ü çaldılar. carmen benim en sevdiğim operalardan biri olduğu için ve her izleyişimde gözyaşlarımı tutamadığım için, ayrıca milos sahneye 30 dk gibi kısacık bir süre ayırdığı için sanırım ben ilk yarıyı daha çok beğendim. milos ayrıldıktan sonra konser devam etse de tadı kaçtı ne yazıkki. dolayısıyla milos’un ne kadar iyi bir gitarist göremedim ama en azından ne kadar yakışıklı bir erkek olduğunu gördüm 😛 milli reasürans oda orkestrası’nı ise nerede bulsam dinleyeceğim 🙂

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

