Yazı kategorisi: müzik, mim

mim: favori kliplerim

sevgili sağbeyin beni mimlemiş favori k-pop kliplerim başlığı altında ama benim bilgim bu konuda yeterli değil, klip genelde izlemem, hatta bazen çok sevdiğim, yıllardır takip ettiğim bir şarkıcının yüzünü görünce şaşırırım “aaa bu muymuş!” diye. beni mazur görmesini rica ederek mim’i biraz genişletiyorum hadi bakalım beğenecek misiniz bakalım 😀

1.emilie simon – flowers

hem sözleri çok tatlı, hem de klip. baştan sona bayılıyorum 🙂

2.erasure – love to hate you

özellikle yanar dönerli klavyenin ve su dolu podyumun hastasıyım.

3.dj shadows – six days

fazla söze gerek yok, yönetmeni wong kar wai.

4.elton john – believe

bu amcamı da hiç sevmem ama bu şarkı ve klibin yeri bir başka.

5.korn – did my time

korn, angelina jolie, tomb raider, bir insan hayattan daha fazla ne isteyebilir ki 🙂

じゃまたね。

mim: favori kliplerim” için 3 yorum

  1. ne demek canım ben mimin bu halini daha çok sevdim 🙂 hiç izlemediğim ilginç videoları keşfettim özellikle 1′ e bayıldım 🙂
    bu arada o klavye efsane ya ! 😀 ben de istiyorum 🙂

      1. haha valla bu daha bombaymış , bugün rüyamda bayğı bir robot göreceğinden eminim 😀 ama ben merak ettim maskenin ardındaki kim?, ucu açık bitirmişler hehe 😀

Bir Cevap Yazın

