Yazı kategorisi: anime

yamato nadeshiko shichi henge – anime

私はオタクじゃない。ただアニメが好きです。

yine ben 😀 bu animeyi de izleyeli bayağı oluyor. daha önce dizisini izleyip burada konusu hakkında yazmıştım. diziyi ve kamechan’ı çok sevdiğim için bir de 2006-2007 yılları arasında yayımlanan 25 bölümlük animesini izleyeyim dedim ama çok beğenmedim. dizi animeyi ezmiş gitmiş benden duymuş olmayın. karakter çizimleri, konuların işlenişi vs. genel olarak başarılı değil, izlemesem de olurmuş yani. animenin tek beğendiğim yanı sunako’nun chibi halleriydi. bodik bodik yürüyüşünü yerim ben onun ne tatlı 😀

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

