Yazı kategorisi: k-drama

big – hong kardeşlerin nazar değmiş dizisi

müslüman ülkeler arasında bir araştırma yapmışlar en çok hurafelere, nazara, üç harflilere, büyüye inananlar türkiye’den çıkmış. “eee öyle olmasa matbaa osmanlı’ya bu kadar geç gelir miydi?”den başlayan ve sonsuza uzanan bir çizgi çizmek istemediğimden konuyu hemen dizimize ve gözümüzün nuru, en sevdiğimiz güney kore’li senaristler hong kardeşlere getireyim. şimdi bu kardeşler the greatest love’dan my girl’e, you’re beautiful’dan my girl friend is a gumiho’ya hepimizin kalplerinde yer etmiş güzelim dizilere imza atarak olimpiyatlara yolcu edilen türk sporcular gibi omuzlarda taşınırken, birden ne olduysa -üstelik benim en sevdiğim oyuncuları oynatarak- bir skandala yol açmayı başardılar. elbetteki kötü bir dizi izlemedim, hatta çok ama çok sevdim ama vallahi sonu değildi beni rahatsız eden, hızını tutturamayan senaryosuydu. bazı konuların üzerinde lüzumsuz durularak 1-2 bölüm geçerken, en can alıcı noktaları 1-2 dakika içinde çözmeye çalıştılar, ne yani derdiniz nedir güzel kardeşim? nazar bence nazar nazar 😀

seo yoon jae (gong yoo) ve kil da ran (lee min jung) nişanlı bir çifttir. yoon jae, kil da ran’a sevgisini belli etmekte zorluk çekerken, kil da ran aptal aşığın 2 aşama üstü seviyede yoon jae’yi sevmektedir. onun hatalarını ve eksikliklerini görmezden gelmektedir. doktor olan esas oğlanımız ilgisizliğine mesleğini kamuflaj olarak kullanmaktadır ama bence hayatının sorumluluğunu almaktan aciz, oidipus kompleksli bir kaybedendir. en sevmediğim insan tiplerinden biri kötü biri değil ama iyi de değil, öyle tavşan pisliği gibi ne kokar ne bulaşır. neyse kızımız ise öğretmendir ve okuluna amerika’dan transfer bir öğrenci olan kang kyung joon (shin won ho) gelir. bu çocukcağız görür görmez öğretmenine aşık olmuştur. bir gün bir kaza sonucu yoon jae ile kang kyung joon’un bedenleri yer değiştirir ve olaylar gelişir.

bunların yanında 2 tane obsesif aşık kadın karakterimiz de var. ben ikisini de sevmediğim için pas geçiyorum. hele o suzy’nin oynadığı jang ma ri karakteri var ya evlat olsa bağra basılmaz, rezalet. ama kil da ran’ın kardeşi ve ma ri’ye aşık kil choong shik (baek sung hyun) karakterine bayıldım bayıldım.

seo yoon jae’nin bedenindeki kang kyung joon ve kil da ran aşkı çok güzeldi. öküz seo yoon jae’den sonra kil da ran’ın kendisine ilgi gösteren ilk erkeğe aşık olması çok normal bence. kız vur ensesine al lokmasını sevgi açı ne yapsın? kızı bir kere bile yargılamadım, hatta seo yoon jae’nin onu gerçekten sevmiş olduğunu öğrendiğinde bile yargılamadım. sevgi yoon jae’nin ki gibi bir şey değil, kang kyung joon’unki gibi bir şey. aferin yaşı küçük ama kafa çalışıyor 😀 ay bir de panda boyadıkları sahne var ki o bölüm baştan sona çok tatlıydı. yerim ben onları 🙂

じゃまたね。

big – hong kardeşlerin nazar değmiş dizisi” için 2 yorum

  1. ben de buna veya gakstikale başlamak niyetindeyim ama big hakkında o kadar çok kötü yorum duydum ki gakstikal de karar kıldım .şimdi gördüm bir de uyuz olduğum suzy de oynuyormuş . sanırım iyi bir seçim yapmışım 🙂

    1. tabiiki seyredilebilir ama böyle canın sıkıldı, yapacak iş yok ancak öyle 🙂 suzy’yi ben de sevmiyorum da koreli kardeşlerimiz hastası neden bilmem.

Bir Cevap Yazın

