Yazı kategorisi: sinema

the amazing spider-man

herkese merhaba;

düzenli ve sağlıklı bir yaşama geçiş çerçevesinde bu güzel cumartesi sabahına erken saatlerde başlamış bulunmaktayım. sizin daha poponuzda pireler uçuşurken ben uyandım, kahvaltımı yaptım, hatta ve hatta biraz one piece bile izledim. sonra kolajlarıma bakarken spiderman’in kolajının hazır olduğunu ama yazısının yazılmadığını farkettim. aslında shibuya’yı istila eden zombiler ve japonya’da yaşama isteğini tetikleyen unsurlar temalı bir yazı yazacaktım ama kısmet bu işler hep 🙂

the amazing spider-man, marvel’in beşyüzbinmilyon aynı kahraman-farklı seri hikayesinden biri. bu seride kahramanımız hem güzel, hem akıllı, hem de onu seven gwen stacy ile hem romantik, hem de sürükleyici maceralara koşuyor. başrollerinde spidey olmak için fazla bebek yüzlü andrew garfield ve çemçük ağızlı emma stone’un oynadığı bu film yine mükemmel aynı zamanda bahtsız bedevi amerikanya’nın düşmanlarından kurtuluşunu anlatıyor yani kitsch bir hikaye, kitsch bir film. neyseki ben kitsch olan her şeyi çok severim 😀 hele o iş makinelerinin cadde üzerine burunlarını uzatmak suretiyle spiderman’e yol hazırladıkları sahnede neredeyse gözyaşlarıma olamayacaktım. god bless america.

じゃまたね。

the amazing spider-man” için 2 yorum

  1. ben 10 sene öncekinin de filmini izlemiştim. ama o filmden pek birşeuy hatırlamıyormuşum ki gweni gördüğümde bu kızın saçları niye kızıl değil yaa diye şaşırmıştım. 🙂
    “çemçük ağızlı emma stone” hahaha 😀 aynen ben de öyle düşünmüştüm ama abim ve kuzenim pek beğendiler kızı. andrew da öyle düşünüyor olmalı ki gerçek hayatta da ikisi birliktelerniş.
    vakit geçirmek için güzeldi ama halihazırda bir tanesi varkenn yeniden çevrilmesi gereksiz olmuş. hollywood senaryo sıkıntısında mı ne ? 🙂

  2. Emma stone’a bayılıyorum ama film tam bir hayal kırıklığıydı bizim için. spidey favori marvel kahramanım hemde ühühühü 😦

    o işbirliği, yardımlaşma sahnesi beni de çok etkilede, cidden gözlerim doldu nedense bu birlik beraberlik tarzı sahneler beni çok etkiliyor XD

Bir Cevap Yazın

