Yazı kategorisi: kitap

ihsan oktay anar – yedinci gün

gerek twitter’da olsun, gerek instagram’da olsun bilimum sosyal medya alanında belirttiğim, heyecanımı paylaştığım gibi burada da ihsan oktay anar’ın 6.kitabı “yedinci gün”ün eylül başında yayımlanacağını duyurmak istedim. benim için insanlar 2’ye ayrılır. ihsan oktay anar kitabı okuyanlar ve okumayanlar. ihsan oktay anar’ı okuyanlar da ikiye ayrılır. sevenler ve sevmeyenler. çok açık ve net bir biçimde söylüyorum ki bu adamın kitaplarını okuyup da sevmeyen varsa -ki ben hiç tanımadım- lütfen beni de sevmesin. ana dilim türkçe olduğu için, türkçe okuyup anlayabildiğim için gurur duymamı ve kendimi şanslı hissetmemi sağlayan insandır kendisi. özledik seni uzun ihsan efendi.

じゃまたね。

ihsan oktay anar – yedinci gün” için 2 yorum

  1. Çok fazla reklamı yapılıyor, görüyorum. Bu eserini merakla bekliyoruz. İletişim yayınları zaten favoridir. Okumaya değer pek çok eserin sahipliğini yapmaktalar…

    Saygılar

    -Leyli

    1. Pr çalışması olduğunu zannetmiyorum. İyi bir yazarın iyi bir kitabını bekliyoruz sadece heyecanla. Her sene 2 kitap çıkaran fotokopi yazar değil ki 🙂

Bir Cevap Yazın

