Yazı kategorisi: mim

mim: acayip sorular

onsuz mimsiz kalacağım arkadaşım sağbeyin beni şu yazısında mimlemiş. bu aralar acayip bir hayat yaşıyorum vallahi ben bile yetişemiyorum kendime, o sebepten hemen kısa kısa yazayım blog boş kalmasın 🙂

1.çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığınız öğrendiniz. kalan 1 yılınızda ne yapardınız?

başına gelmeden konuşmak kolay tabii ama şu anki ruh halimle konuşacak olursak pek umurumda olacağımı zannetmiyorum. sonuçta dünyaya kazık atmadık, hepimiz öleceğiz. hatta ölüm bile bir gün ölecek. ha bir gün önce ha bir gün sonra benim için farketmez. o son bir yılı acı içerisinde, sürünerek geçirmediğim sürece normal hayatıma devam ederim sanırım.

2.fobileriniz, takıntılarınız var mı? varsa nelerdir?

korku filmlerinden çok korkuyorum. yanımda bahsedilmesinden bile hoşlanmıyorum. hatta geçenlerde bir grup korku filmi fanı arasında kaldım da ortamdan koşarak uzaklaştım. takıntı sayılır mı bilmem ama bir şarkıyı sevdiysem, hangi dilde olursa olsun şarkıyı ezberleyene kadar üstüste dinlerim 🙂

3.bir sabah kalktınız ve dünyada kimsenin kalmadığını öğrendiniz. ne yapardınız?

oh ne güzel hayat 🙂 okunacak o kadar çok kitap, izlenecek o kadar çok film/dizi vs var ki vakit geçer elbet.

4.dünyayı dolaşmak isteseydiniz ilk hangi ülkeden başlamak isterdiniz. ve neden ?

bitli turist modunda olsa da kendi çapımda dünyayı geziyorum zaten. “gitmezsem öleceğim hastalığı” oluşturan ülkeler ise arjantin ve butan. kısmet bu işler, bir bakarsın yarın da başka bir ülkeye gidivermişim 😛

5.itiraf edin,prens/prensese dönüşür tesellisiyle kaç kurbağa öptünüz?

ben prenses değilim ki prens arayayım, dolayısıyla hiç kurbağa öpmek zorunda kalmadım 😀

6.en son yaşadığınız küçük düşürücü,unutamadığınız bir olay?

aklıma gelmedi bir türlü, pas 😦

7.asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

ipad, parfüm, ilaçlarım.

8.hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz, hangi kitap/film olmasını isterdiniz?

ihsan oktay anar’ın yazdığı herhangi bir kitap, wong kar wai’nin çektiği herhangi bir film olabilir. özellikle seçecek olursam puslu kıtalar atlası ve 2046 🙂

9.en yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk  denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiğinizde ne yapardınız?

hiç düşünmem giderim. bir de uzay diye bahsedilen yer dünyayı kapsamıyor değil mi?

10.isviçre’li bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı deneyen ilk kişisiniz. hapı kullandıktan sonra ilk yapacağınız şey nedir ?

aynaya bakarım 😛

じゃまたね。

mim: acayip sorular” için 4 yorum

  1. 🙂 sorulara verdiğin yanıtlar çok güzel 9. sorunun cevabı çok mantıklı. okurken bende kendi cevaplarımı verdim

  2. ehehe ne demek , merak ediyordum yanıtlarını ben de 😀 kamelyaya katılyorum gayet mantıklı cevaplar vermişsin özellikle 1 deki yanıtına katılmamak elde değil 🙂
    off arjantini ben de çok merak ediyorum inşallah hepimize nasip olur bir arjantin gezisi 🙂
    bu arada ihsan oktay anarı derhal radara alıyorum. geçenlerde de bahsetmiştin sanırım. sen sevdiysen vardır bir hikmeti 🙂

Bir Cevap Yazın

