Yazı kategorisi: karışık

unnin gangnam style

eh beni azıcık birazcık ucundan tanıyanlar bile kendimden bahsetmeyi ne kadar da sevmediğimi bilirler, hele konu kendini övmek olunca allah muhafaza. ama bazen “bu kadar da olmaz yani!” dediğim şeyler görüyorum ve dayanamayıp bunları yazmaya karar verebiliyorum. bu yazımdan ve delil kolajımdan sonra erdikun’un dediği gibi bana kısaca “ikonsan” diyebilirsiniz izin veriyorum 😛

her şey f.t.island grubunun like the birds şarkısı ile başladı. burada lee hong ki benim gözümün bebeği,  binbir zorluklarla taaa paris’lerden zar zor kavuştuğum vivien westwood yüzüğümü takıyordu. bir süre sonra uluslararası dedikoducu olarak allkpop sayfalarında gezinirken bir baktım t.o.p. en sevmediği kadını tasvir ederken benim spike küpemi takıvermiş. tesadüf diye o kadar da önemsemezken, sakin sakin rooftop prince seyrederken bir de baktım park ha’nın kolunda benim saatim. daha bunun etkisi geçmeden a gentleman’s dignity‘nin son bölümünde lee jung rok’ta spitfire gözlüklerimi görünce “tamam!” dedim, “ben kötü giyinmiyorum, sadece toplum beni anlamıyor.”

じゃまたね。

unnin gangnam style” için 3 yorum

  1. ahahaha 😀 bu kadar tesadüf olamaz bence de 😀 bu postun üzerine artık senden bol bol moda paylaşımları bekliyoruz 🙂

Bir Cevap Yazın

