Yazı kategorisi: anime

k project – gözlerimi alamıyorum

animeseverler için süper bir anime sezonu geçiriyoruz. gelen gideni aratmıyor, hangi animeyi izleyeceğimi şaşırmış durumdayım. k hakkında çok iyi yorumlar okumuştum, berfusan’a beraber seyredeceğimize söz versem de dayanamadım yayımlanmış 3 bölümünü de seyrettim, ごめんごめん。konusunu tam olarak çözemedim, daha çok karakterleri anlatmaya yönelik bölümlerdi ama anladığım kadarıyla aktarayım hemen 🙂 japonya, gelişmiş bir ülke olarak demokrasi ile yönetilen bir ülke olarak görülse de aslında renkler ile isimlendirilen 7 kral tarafından yönetilmektedir ve başbakan sadece bir kukladır. shirokun (isana yashiro) sıradan bir lise öğrencisidir. bir gün okul festivali için havai fişek alışverişine çıkarken renksiz kralın adamlarından biri olan kuro inu (yatogami kuroh) ve kızıl kralın adamların tarafından kovalanmaya başlar. bunun sebebi işlemediğini söylediği bir suçun üzerine kalmasıdır. onlardan kaçarken kedisinin de insan vücuduna bürünmesiyle olaylar başlamış olur. bolca ana karakter üzerine kurulması sebebiyle hikayenin aynı tempoda, hatta belki daha da hızlı devam edeceğini düşünüyorum. insanların normal yaşamlarına devam ettikleri, teknoloji için değil, teknolojinin insanlar için var olduğu futuristik evreni çok sevdim. benim yaşamak istediğim dünya her tarafı metalle kaplı bir dünyadan ziyade teknolojinin sadece insanların hayatını kolaylaştırdığı böyle bir dünya.

ana karakterlerin çok fazla olduğunu söylemiştim. tek tek analizlerini yapacak kadar çok bölüm yayımlanmadığı için şimdilik favorilerimi söyleyeyim 🙂 1.si kuro ino, kendisi evlenilecek erkek kategorisinde yer alıyor. iyi bir savaşçı, sadık, merhametli, ev işlerinde yetenekli ve sesi çok güzel. sesi çok güzel demişken hemen seslendirene baktım, yanılmamışım kendisi hayranı olduğum tüm karakteri seslendirmiş olan daisuke ono. durarara’da shizuo, kuroshitsuji’de sebastian, working’de satou jun 🙂 2.si kızıl kral mikoto suoh. çok fazla detay alamasak da çizimleriyle bile çok şey vaad ediyor. mavi kralın adamlarının önüne elleri ceplerinde atladığı sahnede çok karizmatikti. bir de homura barın sahibi izumo kunasagi var ki yan karakterlerden biri olmasına rağmen bana shizuo’yu anımsattığı için sanırım hemen sevdim. neko’dan ise nefret ettim.

çizimlerine gelecek olursak ise açıkça şunu söylemek isterim ki gözlerimi alamadım. hakkaten alamadım, hele yanına sahnelerle uyumlu müzikler de girince bölümün nasıl bittiğini anlamıyorsunuz. baştan savma hiçbir çizim yok. anime size görsel bir şölen sunuyor. hatta abartacak olursam şimdiye kadar seyrettiklerimin en iyisi. ama dikkat edin karanlıkta seyretmeyin şoka girebilirsiniz.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

