Yazı kategorisi: sinema

aşk tesadüfleri sever – a turkish style love story

deneyim hayattan yenen kazıkların bileşkesidir ve bu deneyimler insana önyargı denen çoğu kişinin “tü, kaka” dediği ama bence dozunda uygulandığı sürece zarardan çok fayda sağlayan bir bakış açısı verir insana. maalesef artık 18 yaşında değilim ve zamanım çok kıymetli. bu sebepten önyargılarımla hareket edip bu zamanı verimli kullanmaya, beni mutlu eden, bana bir şeyler katan, beni ben yapmama, değişmeme yardım eden şeyler için harcamaya tercih ediyorum. diyeceğim şudur ki türk sinemasını takip etmiyorum 🙂 yine de kendimi “dünyaya at gözlükleriyle bakıyor!” diye etiketlememek için seyrettiğim filmler oluyor ya da sadece mehmet günsur oynuyor diye.

film doğdukları andan itibaren farkında olarak ya da olmayarak hep kesişen hayatlar yaşayan bir kadın ve erkeğin aralarındaki aşkı anlatıyor. kadının hayallerinin önüne engel olan uzun süreli bir ilişkisi vardır, erkek ise hayatı boyunca o kadını aramıştır. tesadüfler sonucu tekrar karşılaşırlar ve olaylar gelişir.

şimdi eğri oturalım doğru konuşalım, mehmet günsur türkiye’nin en yakışıklı erkeği. yakışıklı olduğu yetmiyormuş gibi bir de yetenekli, kültürlü, üstelik ağzından çıkanı kulağı duyuyor. önceki hayatında mutlaka bir ülkeyi falan kurtarmış olmalı 🙂 kendisine eşi ve çocuklarıyla mutlu bir ömür diledikten sonra diğer oyuncumuza geçelim: belçim bilgin. kendisi tamamen overrated kategorisinden. tamam yeteneksiz değil ama bir ışık da yok. abartı oyunculuk yapan güzel bir kadın sadece. türk sinemasında tutar mı tutar. az itelenirse uluslararası işler yapar mı yapar ama bu asla ve asla iyi bir oyuncu olduğunu göstermez. ben hiç mi hiç beğenmedim, karaktere kendini hiç verememiş. çocukluk aşkını bulunca hayatı değişen aşık bir kadından çok, yıpranmış ilişkisinden kurtulmak için uzanan bir dal arayan kadını oynamış. filmin içinde belçim bilgin olmayan her sahnesi çok güzeldi. özellikle çocuk oyuncular, yönetmenin geçmişi gösterirken kullandığı renkler çok güzeldi, beğendim, aferin 🙂 bunun dışında finalin işlenişini sevmedim. kız gelip ameliyat masasında çocuğu öptü ya acayip zorlamaydı. gülmekten  bütün final sahnesinin ruhunu kaybettim. belki de ben çok ruhsuzumdur bilemiyorum.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

