Yazı kategorisi: k-drama

arang and the magistrate – çok sıkıldım

arang and the magistrate, büyük bir heyecanla beklediğim bir diziydi. eh ne de olsa başrollerinde shin min ah ve lee jun ki oynuyorlardı ama maalesef hayal kırıklığına uğradım. kendini sürekli tekrarlayan kötü bir senaryonun kurbanı oldukları yetmiyormuş gibi bir de ikilimiz arasındaki kimya hiç tutmamıştı. iki başrol oyuncusunu ayrı ayrı çok sevsem de birarada sevmedim, olmamış. bir de yönetmen çok türk dizisi seyretmiş galiba, sürekli bir yakın plan çekimler, saatlerce karakterleri boş boş boşluğa baktırmalar falan ıııh. bu sebepten 10. bölüme kadar izleyip daha sonra finalini seyrettim ve konuyu hiç de kaçırmadığımı gördüm 🙂 finali ise gayet tatmin ediciydi, hatta son zamanlarda seyrettiğim en eğlenceli finallerden birisiydi diyebilirim.

lee seo rim ölmüştür ve bir şekilde ölüm meleğinin elinden kaçıp dünyada kalmayı başarmıştır. hayaletler arasında yaramazlıkları ve asi tavırlarıyla arang ismiyle nam salmıştır. bir gün hayaletleri görebilen kim eun oh ile tanışır ve ondan ölümünün sebebini öğrenmesini ister. kim eun oh da kaybolan annesini aramak için yollara düşmüştür, karşılıklı birbirlerine yardım etmek üzere anlaşırlar. bunu yapabilmesi için bir takım garip olanların olduğu bir kasabada yargıç olarak yaşamaya başlar ve olaylar gelişir.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

