Yazı kategorisi: mim

mim: favorilerim

yine bir sağbeyin mimi ile karşınızdayım. teşekkürlerimi sunarak yazalım bakalım favorilerim nelermiş 🙂

1.favori rengim: capcanlı olan her rengi severim. bir türlü seçemedim, illaki bir tane yazmam gerekiyor diye düşündüm ama kırmızı ve mor arasında karar veremedim. sanırım kırmızı daha baskın bilemedim şimdi. kerem’e göre ise benim rengim pembe imiş 🙂

2.favori hayvanım: buzağı 🙂 aslında sığır yazmıştım ama çok kaba oldu başa yazınca. bizim köyde hayvan çok değerlidir. ticari amaçla beslenmez, ailenin bir bireyi gibidir, süslenir de sevilir. hatta babamın dediğine göre küçükkken köydeki evlerinde buzağı odası varmış 🙂 ay yeni doğduklarında ne de tatlı oluyorlar kıyamam. bir de eşek severim. annemlerin köyünde küçükken rahmetli dayım beni bindirmişti de ne çok heyecanlanmıştım.

3.favori sayım: hiç sormayacaksın zannettim, tabii ki 6, onun için bir şarkı bile söylerim.

4.favori içeceğim: gunpowder green tea.

5.facebook vs twitter: twitter’ı hala anlamadım. facebook’u kullanamadım. ama illaki biri seçmem gerekirse facebook.

6.tutkum: seyahat etmek. gökten para yağsın bütün dünyayı gezerim. beni hayatta motive eden tek şey bir sonraki seyahat planım 🙂

7.hediye almak vs hediye vermek: hediye alırken çok utanırım, hatta aldığım kişinin yanında hediyemi açamam bile. o sebepten hediye vermek. en çok da yeğenlerime hediye vermeyi seviyorum.

8.favori günüm: kendimi sağlıklı ve mutlu hissettiğim her gün.

9.favori çiçeğim: leylak.

じゃまたね。

 

Bir Cevap Yazın

