Yazı kategorisi: gezi

çin büfe – taksim

cinbufe

kore mutfağını sevmesem de genel olarak uzakdoğu mutfağını seviyorum. her ne kadar türkiye’deki mutfaklar –doğal olarak- menülerini türk damak tadına uygun bir hale getirse de yine de çok beğeniyorum. tayland ve japonya arasında karar verememişken bir anda kendimi çin’de bulursam hiç şaşırmayacağım sırf bu yemekleri yüzünden. benim uzakdoğu restorantları içerisinde en sevdiğim çin büfe. taksim meydanı’ndan cadde boyunca ilerlerken galatasaray lisesi’ne gelmeden önceki ilk sokakta yer alıyor. ben genelde menü almayı tercih ediyorum. menüde 1 adet etli ya da tavuklu yemek, 1 adet noodle ya da pilav, 1 adet de meşrubat ya da yeşil çay var. ben siyah çin mantarlı tavuk ya da ananaslı-biberli dana eti+noodle+yeşil çay  tercih ediyorum. en son gittiğimizde acılı ekşi çorba, çıtır çin mantısı, buharda çin mantısı ve kızarmış dondurma da yedik. hepsi de çok lezzetliydi. şimdiye kadar burada yediğim hiçbir yemek beni üzmedi. yiyelim güzelleşelim.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

