Yazı kategorisi: sinema

naesarang ssagaji / bay kibirli ile 100 gün

100daysacayip yorgunum ve kafamın içerisinde 100 tilki dolaşıyor kuyrukları birbirine değmeden. bu sebepten boş boş bir şeyler seyretmek istedim ve sağolsun google her şeyi bildiği için bana ruh halime uygun hoş bir film buldu 🙂 başrollerinde kim jae won ve ha ji won’un yer aldığı bu film 2004 yılı yapımı. bu sebepten 2 ünlü oyuncuyu da estetiksiz halleri ile görebilirsiniz 😛

ha yeong, aklı 5 karış havada başarısız bir lise öğrencisidir. sevgilisi tarafından 99. günlerinde terkedilince canı sıkılır ve yolda salak salak yürürken bir teneke kutuyu tekmeler. olacağı bu ya kutu hyeong jun isimli hatunların hasta olduğu bir yiğidin kafasına çarpıverir. üstü açık son model arabasını duvara çarpan yiğidimiz ceza olarak ha yeong’a 100 günlük bir kölelik anlaşması imzalatır. ve olaylar gelişir.

film inanılmaz saçmaydı ama olsun, benim derdim de hayatın anlamını bulmak değildi zaten. kızın çocuğa aşık olmasını anladım ama çocuk hangi ara kıza aşık oldu anlamadım. bir de sonuçta lise öğrencisi kız, ne işi var erkek peşinde, otursun derslerine çalışsın. hayatını bir erkeğe adayıp hiç hayal kurmamak da neymiş. allahtan çocuk kızı bırakıp gitti de kız hırslanıp üniversiteye girdi. yoksa zaten hayatının sonuna kadar pişman olurdu. yine de sailor moon taklidi yaptığı ve çocuğun evini temizlediği sahneler komikti. dediğim gibi kızı anlıyorum benzer bir hikaye benim de başıma gelmişti, bakmayın eleştirdiğime 🙂 ben de istediğim üniversiteye girdim ama sadece üniversitenin istanbul’un birer ucunda 2 kampüsü olduğunu hesaplayamamışım 😛 benimki hüzünlü bir ilk aşk hikayesi olarak kalıverdi, havai fişek falan görmedim yani 😀

じゃまたね。

naesarang ssagaji / bay kibirli ile 100 gün” için 2 yorum

  1. sizin bloğunuzu takip etmeye yeni başladım ama büyük hayranınızım; gerçekten o ülkelere gitmeyi nasıl başarıyorsunuz?

    1. teşekkür ederim 🙂 pek başarı sayılmaz seyahatlerim. paramı biriktiriyorum, en ucuz şeklinden seyahatimi planlıyorum ve gidiyorum. ucuz uçak biletlerini, kampanyaları takip ediyorum, hostelde kalıyorum vb.

Bir Cevap Yazın

