Yazı kategorisi: anime

kimi to boku – sen ve ben

kimitoboku

herkese merhaba;

işten kafamı kaldıramıyorum, 1 haftadır da c-dragon misafirimdi 😛 pek yazamadım bir şeyler. ama tüm gücümle geri döndüm 🙂 neyse, kimi to boku benim aylar önce seyretmeyi bitirdiğim bir anime. keşke anında yazsaymışım çok güzel olurmuş, çünkü bu animenin hangi bölümü biterse bitsin içim mutlulukla doluyordu. 2 sezondan oluşan animenin hikayesi 5 arkadaş ve kediler hakkında 🙂 evet sahne aralarında geciş için kedileri kullanmışlardı ki, onları tembel tembel seyrederken kıskanmadım dersem yalan olur.

bu 5 kişilik grubumuzdan yuuki ve yuuta tek yumurta ikisi. görünüşleri birbirinin tıpkısının aynısı olsa da karakterleri bayağı bir farklı. biri daha naif iken diğeri hayata karşı daha sert, az daha uğraşsa nihilist bile olabilecek kapasitede, ama hangisi hangisi diye sormayın cidden hatırlamıyorum. sonra shunsan var, dünya tatlısı, iyi kalpli ve nazik. her zaman pozitif düşünüyor ve saçlarını kestirene kadar kıza benziyordu ahahaha. animenin arabulucu karakteri. kanamekun var bir de, o da süper gıcık. al sopayı eline sabaha kadar döv ahaha. sürekli kendinden yaşça büyük kadınlara aşık olmasıyla ünlü. buraya kadar olan ekibimiz anaokulundan beri arkadaşlar. sonra aralarına alamancı chizurukun da katılıyor ve tüm vakitlerini beraber geçirmeye başlıyorlar.

aslında animenin ana bir hikayesi yok, öyle maceradan maceraya koşup, düşmanlarla savaşmıyorlar. kötü, fesat, kindar karakterler de yok. aşkından da kimse ölmüyor. sadece 5 yakın arkadaşın gündelik yaşamı gizli bir kamera ile çekilmiş gibi. öyle sıradan, öyle içten, öyle bizden.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

