Yazı kategorisi: sinema

rurouni kenshin, hitokiri battousai – 初恋

battousai

daha önce kenshin‘in filmini çekildiğinden bahsetmiştim. en sonunda sub’landı da geçen hafta seyredebildim. mükemmel oyunculuklar, ağzımı açık bırakan dövüş sahneleri göremesem de genel olarak beni tatmin etti. hatta kenshin’i ne kadar özlediğimi fark edince animesinden de 5-6 bölüm izledim. oro oro 🙂 bu arada kenshin’i oynayan sato takeru için bir şey demiyorum ama kaoru’yu oynayan takei emi yerine daha güzel bir kız bulabilirlerdi, pek olmamış.

140 yıl kadar önce edo çağı bitmiş meiji restorasyonu ile yeni bir dönem başlayalı 10 yıl olmuştur. bu dönemde önemli rol oynayan kenshin gezgin olarak o şehirden bu şehire dolanmakta, yerleşik bir düzen kurmamakta, sakabato (ters yüzlü kılıç)’su ile tövbekar olarak hayatını idame ettirmektedir. insanları korumak için dojosunda eğitim veren kaoru ile tanışınca bir süre onunla kalmaya karar verir. bu sırada kötü insanlar uyuşturucu kaçakçılığı ve satışı ile paraya para dememektedirler. kenshin’in peşindeki düşmanları da bu kötü adamlarla işbirliği yapmaktadır ve olaylar gelişir.

じゃまたね。

 

Bir Cevap Yazın

