Yazı kategorisi: mim

mim: bir sürü sorular

vilarant beni ilk ve son kez mimlemiş, bakalım neler yazıvermişim 🙂

mim3

1. tekrar tekrar okuduğun bir kitap var mı?
kürşat başar-sen olsaydın yapmazdın biliyorum.

2. okuduğun kitaplar ve izlediğin filmler aynı tür mü? hangisinde neyi tercih ediyorsun?
genellikle felsefe ve sosyoloji kitaplarını okumayı seviyorum. biyografileri ve gerçek yaşam öykülerini de severim. film olarak da tam olarak türkçeye çeviremediğim “slice of life” türü filmleri tercih ederim.

3. bir kitabı okumadan fikir sahibi olup, negatif yorum yapıyor musun?
hayır, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz.

4. özellikle sevdiğin, takip ettiğin bir yayınevi var mı?
can yayınlarından kitap almadan çıkmam genelde. şimdi kütüphaneme baktım da iletişim ve yapı kredi yayınları’nın da bir sürü kitabı var bende.

5. içine/arka kapağına bakmadan yalnızca adını, kapağını vs. beğenip aldığın kitaplar var mı?
michael ende, bitmeyecek öykü.

6. astrolojiyi ciddiye alıyor musun? batıl inançların var mı?
astrolojiyi ciddiye almam ama her ay da burcumun susan miller yorumlarını okurum. batıl inanç ise olabilir. sonuçta inanıyorsan vardır, inanmıyorsan yoktur.

7. oturup sohbet etmek istediğin yazar/yazarlar var mı?
ihsan oktay anar. o konuşsun ben dinleyeyim ama, yoksa kendimi onunla sohbet edebilecek bilgi birikiminde görmüyorum.

8. kitap okumak için başka işlerini iptal ettiğin, arkadaşlarına “gelemem, çok işim var ” dediğin oluyor mu?
hayır.

9. hayal ettiğin ya da sevdiğin işi yapabiliyor musun?
mükemmel iş, hayalimdeki iş gibi kavramlara inanmıyorum. çok sevdiğin bir şeyi yapsan bile “iş olarak yapmak” ile “sevdiğin için yapmak” arasında dünyalar kadar fark var bence. sonuçta çalışmak iyi bir şey olsaydı üzerine para vermezlerdi 🙂

10. siyah ve beyaz dışında sadece tek bir renk görebilecek olsaydın hangi rengi seçerdin?
görelim ya bütün renkleri, seçmeyelim hiç birini.

11. görmek istediğiniz 3 ülke ve neden?
yemeklerini çok sevdiğim için çin’i görmek istiyorum. güney kore ve japonya’ya ise tekrar gitmek istiyorum.

12. fandom’una dahil olduğunuz diziler, kitaplar, anime-mangalar, filmler vs?
fan olmak pek karakterime uygun değil sanırım 🙂

13. para sorun olmasaydı şu an nerede, ne yapıyor olurdunuz?
dünyayı geziyor olurdum.

14. hangi tür müzikleri dinlersiniz ve sizin için özel bir yeri olan bir müzik parçası var mı?
indie rock gruplarını seviyorum. şarkılara anlam yüklemem genelde.

15. eğlenmek için neler yaparsın ?
anime izlerim 🙂

16. evin yanıyor. kurtaracağın ilk 3 şey?
pasaportum, cep telefonum, cüzdanım.

17. hayatım da ‘dönüm noktası’ dediğin bir an var mı? varsa seni nasıl etkiledi?
yok.

18. favori kitapların?
ursula k. le guin-mülksüzler, ray bradbury-fahrenheit 451, ihsan oktay anar-hepsi 🙂

19. en yakın arkadaş/larının nasıl insanlar olmasını isterdin ?
yargılamayan, kalıba koymayan ve mutlu insanlar olmalarını isterim.

じゃまたね。

mim: bir sürü sorular” için bir yorum

  1. İnanırsan gücü vardır derler. Çok güzel bir cevap olmuş.

    Mülksüzleride okumam lazım sanırım. Bu üçüncü kez güçlü bir şekilde karşıma çıkışı.

    Can yayınları güzel eserler basıyor genelde ama, o rezil beyaz çerçeve kabını değiştirmesi lazım, çirkin olması bir yana çabuk kirleniyor güzelim kitaplar. Bari siyah yapsaydılar bordo-siyah yayınları gibi.

    Japonya, en kısa zamanda, tamda isteğin gibi olur umarım. Darısıda benim başıma olur inş 😛

Bir Cevap Yazın

