Yazı kategorisi: gezi, müzik

super junior m break down in bangkok

geçen hafta bangkok’ta kendimi alışverişe vurmuş o alışveriş merkezi senin bu pazar benim deli danalar gibi dolanırken birden bire üzerinde “super junior m fan party” yazan bir afiş ve güneşin altında bekleşen bir sürü elf gördüm. meraklı teyze modunda görevlilere yaklaşarak “nedir olay?” diye sordum. bana super junior m üyelerinin akşam 6’da toplaşacağını ve hayranlarıyla sohbet edeceğini söyledi. daha sabahın 11’i olduğu için yoluma devam ettim ve hemen tanıdığım en fanatik türk elf’i berfusan’a haber ettim. eşzamanlı olarak “bir daha dünya gözüyle ne zaman göreceğim!” moduna girerek akşam tekrar olay mahalline geri dönmeye karar verdim.

superjuniorm1

akşam 6’da tekrar gittiğimde elf’ler birbirini ezme moduna girmişti bile. yaş ortalaması da 15 olunca ben bir köşede meraklı turist teyze modunda takılmaya başladım ama ne mümkün, büyük bir dayanışma içerisinde olan elf kızları beni soru yağmuruna tuttular 🙂 yok en çok hangisini seviyormuşum, yok en sevdiğim şarkıları hangisiymiş falan filan. dedim “donghae yakışıklı bayağı, kızım olsa damadım olarak alırım!” ahahaha. neyse gözlemlerime göre taylandlı elflerin favorisi henry, donghae’yi benden başka beğenen çıkmadı. geyik geyik de bir yere kadar bir süre sonra sıkılmaya başladım, çünkü saat oldu 7 ortada kimse yok, saat oldu 8 orada kimse yok. berfusan’a mesaj attım “kusura bakma ben yaşlı bir insanım, ayakta saatlerce bekleyemiyorum, otele geri dönüyorum.” diye. o da cevap yazdı “bir yere gitme, ben internetten baktım, şimdi çıkıyorlar.” ben de oturdum uniqlo poşetimin üzerine cep telefonumdan oyun oynadım. berfusan sevildiğini bil yani. neyse sonra 9 gibi sahneye çıktılar ve bir anda ortalık mahşer yerine döndü. sahneye 20 metre kadar yaklaşmayı başardım ama kimseyi göremedim 🙂 “neyse kısmet değilmiş.” diye dönüş yoluna geçtim. zaten çığlıklardan kulaklarım çınlamaya, yorgunluktan başım dönmeye başlamıştı. mrt istasyonunda tren beklerken bir de ne göreyim, durak meğer sahne manzaralıymış. hemen oradan bir iki fotoğraf çekip, biraz da anlamadığım sohbetlerini dinleyip ilk gelen trene binip geri döndüm. zannedersem ki çok eğlenceli şeyler anlatıyorlardı, çünkü kızlar gülmekten ve çığlık atmaktan başka bir şey yapmıyorlardı. neyse işte bunu da böyle bir anım olarak bloguma yazıverdim. valla fan olmak çok zor işmiş, allah hepsine kolaylık versin.

superjuniorm2

じゃまたね。

super junior m break down in bangkok” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

