Yazı kategorisi: anime

amnesia – genç kızların beyaz atlı prensleri

amnesia

bu animeye ilginç çizimleri sebebiyle başladım ancak içerik olarak beni hayal kırıklığına uğrattı. zannedersem ki video oyunlarından uyarlanmış animeleri beğenmiyorum. çizimleri hakkaten ilginçti, özellikle gözleri çok beğendim. karakterler genel olarak -shin hariç- vasattı. özellikle başroldeki kıza sinir oldum. bu kadar salak, boş, lüzumsuz bir başrol olamaz. kızın 12 bölümlük anime boyunca ağzından toplasan 3 tane farklı kelime çıkmadı. sürekli bir ortalarda salak salak dolanıp özür dileme modunda. insan içinde bulunduğu durumu hiç mi sorgulamaz, hiç mi “n’oluyor kardeşim?” demez anlamadım gitti. shin kardeşimi ise ne istediğini bilen ve evrenden evrene değişmeyen karakteri sebebiyle kutluyorum. erkek dediğin öyle yanar döner olmaz aferin. bir forumda okuduğum gibi, eğer yalnız, erkeksiz bir ergenseniz, etrafınızda bir sürü yakışıklı erkek olsun ve hepsi benim olsun diyorsanız bu anime tam size göre 🙂 neyse, konusu ise şöyle: salak kızın teki 1 ağustos sabahı hastanede gözlerini açar ve geçmişe dair hiçbir şey hatırlamamaktadır. birden kendisinin erkek arkadaşı olduğunu iddia eden biri ve kendisinden başkasının görmediği orion isimli bir peri ortaya çıkar. bu peri ile hafıza kaybının nedenlerini merak ederlerken, tekrar bir kaza geçirir ve uyandığında tekrar kendini 1 ağustos tarihinde bulur. bu sefer erkek arkadaşı başka biridir, her kaza geçirdiğinde başka bir evrene geçmektedir, dolayısıyla erkek arkadaşı da değişmektedir. ve olaylar gelişir.

じゃまたね。

amnesia – genç kızların beyaz atlı prensleri” için bir yorum

  1. madem bi emek verip bir şeyler yazıyosun bu blogu tutuyosun. o zaman normal düzgün yaz. arada boşluk bırak. paragraf kullan, nokta virgül kullan da insanlar okuyabilsin yazdıklarını.

Bir Cevap Yazın

