Yazı kategorisi: gezi

tayland seyahatim – 4 – chiang mai hayvanat bahçesi

chiang mai’ye gittiğimizde aklımda tek bir şey vardı o da file binmekti. hostelimize yerleştikten sonra internette konu ile ilgili bilgileri araştırırken file binen insanların bencillikleri ve sırf fotoğraflarını sosyal mecralarda yayınlamak için hayvanlara yapılan eziyetlere izin verişleri ile ilgili bir makale okudum ve vazgeçtim 🙂 buraya kadar gelmişken chiang mai hayvanat bahçesini ve asya’nın en büyüğü olduğu iddia edilen akvaryumu gezmeye gittik, ama burada kafese kapatılmış ve zincirlenmiş hayvanları, yaşadıkları sağlıksız yaşam koşullarını görünce içim parçalanmadı desem yalan olur. nesli tükenmekte olan hayvanların korunmasını anlıyorum ama yol yanlış gibi geldi bana. hayvanların bile zincirlenerek zaptırapt altına alındığı bir dünyada bireysel özgürlüklerden ve barış dolu bir dünyadan bahsetmek pek mümkün değil sanırım. bu arada gitmek isterseniz; hayvanat bahçesine giriş-70 baht, dev pandaları görmek-50 baht, akvaryum-290 baht.

tayland6tayland7tayland8tayland9tayland10tayland11tayland12tayland13tayland14

じゃまたね。

tayland seyahatim – 4 – chiang mai hayvanat bahçesi” için 3 yorum

  1. Tamamen aynı nedenle fillere binme hayalimden vazgeçtim.

    hayvanat bahçelerinden ve akvaryumlardan da hiç hazetmiyorum. Pahalı ve sıkıcı olmaları bir yana, dediğin gibi hayvanlar için hiçte yaşanılası bir ortam değil bence.

Bir Cevap Yazın

