Yazı kategorisi: k-drama

hong gil dong – as öküz as possible

honggildonghem mikro hem makro problemlerim sebebiyle kendimi iyi hissetmiyorken, berfusan’ın bana defalarca izlememi söylediği, ama “ben tarihi drama sevmiyorum!” diyerek izlemeyi yıllardır reddettiğim hong gil dong’u izlemeye karar verdim. tam bir kendini bilmez vigilante hikayesi olan bu dizinin senaristi hong kardeşler. zaten bu hatunların içlerinde gizli birer anarşist sakladıklarını düşünüyorum 🙂 mümkün olsa bu hatunlarla karşı karşıya oturup birer fincan kahve içmek ve cinnet geçiren dünyanın karşısında nasıl ayakta durabileceğimiz hakkında konuşmak isterdim.

dizimizin başrollerinde kang ji hwan (hong gil don), sung yu ri (heo yi nok) ve jang geun suk (lee chang hwi) yer alıyor. hong gil dong içişleri bakanının bir köleden olma köle oğludur. kafası zehir gibi çalışan bu esas oğlanımız toplumsal statüsü nedeniyle silik bir hayat yaşamak zorunda bırakılmıştır. genelde sağda solda yaramazlık yaparak dikkat çekmeye çalışmaktadır. yi nok ise büyükbabası ile o ülke senin, bu şehir benim gezerek ilaç satan saf bir kızcağızdır. chang hwi ise kralın öldü sanılan kardeşidir ve tahtını geri almaya çalışmaktadır. üzerine atılan iftiralardan kurtulmaya çalışırken kendini bir halk kahramanı olarak bulan hong gil dong ile prensin yolları ülkeyi daha iyi bir yer haline getirme amacında buluşur. ama bakalım buluşulan yolun sonuna birlikte gidebilecekler midir?

diziyi sevip sevmediğim konusunda emin değilim. sanırım işin içine aşk karıştırmasalardı süper manyak bir hikaye olabilirdi. ama esas oğlan öküz, esas kız salak olunca güzelim hikaye heba olmuş gibi geldi. iki de bir de hong gil dong’un kızı prense göndermesinden ve kızın da az daha prens ile evlenecek olmasından o kadar sıkıldım ki hikayedeki toplumsal mesajı almak bile istemedim 😀 hele sonlara doğru kibrinden burnunun ucunu göremeyen kahramanımız ölümüne bir savaşa girdi ya dedim “salak bu çocuk yemin ediyorum gerizekalı yaaa!”. ama ilk 10 bölüm çok komikti şimdi yalan konuşmayayım durup dururken. neyse sonuçta jang geun suk’un çıtır hallerini gördük. hele giydiği siyah kıyafetlerin içerisinde kendisine bayıldım. bu çocuğun bir gündelik halindeki şebek hallerine bakıyorum bir dizilerdeki hallerine… sanırım iyi bir oyuncu 😛 bir de kızın çinli kıyafeti giydiği halleri süperdi. o elbiseden ben de istiyorum kendime ya da en azından o saç modelinden yaptırabilirim değil mi?

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

