Yazı kategorisi: müzik

music bank in istanbul – kamber edition

musicbankucundan, kenarından güney kore’nin bir yerine bulaşmış olan herkesin bildiği gibi music bank 7 eylül’de istanbul’daydı. biz de turkcell platinum ile ön satıştan biletlerimizi aldık. super junior, beast, mblaq, ft island, miss a ve ailee altılısından sadece super junior ve ft island’ı bilsem de türkiye’de bu atmosferi yakalamanın zor olacağını bilerek konseri beklemeye koyulduk. konserden birkaç gün önce arkadaşım arayarak vip locası için bana bilet ayarlayınca silver biletlerimiz maalesef çöp oldu 😦 konserden yarım saat önce yerlerimizi aldık ve yan locamızda bulunan güney kore sosyetesiyle biraz sohbet ettik 😛 uzak doğu bloglarının çoğunda bahsedildiği için genel olarak gözlemlediğim ve şaşırdığım konulardan bahsedeceğim sadece. naçizane fikirlerim şöyle: 

  • en çok şaşırdığım şey muhafazakar kesimden çok fazla izleyici olmasıydı. hatta bana yarıdan çok gibi geldi ama sonuçta oturup saymadım 🙂
  • ikinci şaşırdığım erkek hayranların sayısının da beklediğimden fazla olmasıydı. demek sadece oppacılar değil k-pop severler de azımsanmayacak ölçüde.
  • trt sunucusu acayip kötüydü. bu kadar ruhsuz, zorlama program sunan birini daha hayatımda görmedim. sanki silah zoruyla çıkarmışlar. trt’nin ingilizce bilen başka sunucusu yoktu galiba. gerçi bunun da bildiğine şüpheliyim. nazar boncuğunu hediye ettikten sonra “enjoy it!” dedi, kendimi tribünlerden aşağıya salacaktım.
  • silver ve gold’da boş yer kalınca bronz’da oturanları buraya indirdiler. bronz bomboş kaldı. saha içi de boş gibi duruyordu. ben salonu tıklım tıklım doldururuz zannediyordum.
  • çıkan gruplar -super junior hariç- robot gibiydi. nasıl anlatayım bilemedim, sanki bir program yüklenmiş bunlar da bunlara göre hareket ediyorlar bilinçsizce gibi. hong ki’yi herkes çok beğenmiş ama bana hareketleri çok yapmacık geldi.
  • super junior, hakkaten superdi. dong hae türk bayrağını öperek tribünlere bile oynadı. aferin derslerini iyi çalışmışlar.
  • ailee harika bir ses ve inanılmaz sempatik. kendisini takipteyim artık 🙂

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

