Yazı kategorisi: k-drama

city hall – pazarlama her şeydir, cahillik hiçbir şey

herkesin aşık olduğu baharın ilkbahar olduğunu zannederdim ama sonbaharmış meğerse. kim kiminle çıkmış, kim kiminle evlenmiş takip etmekten sıkılınca ben de aşık olamıyorum bahar temizliği yapayım bari dedim. kura çektim city hall’a çıktı. 2009 yılı yapımı bu dizimizin başrollerinde gönüllerin unnisi kim sun ah ve dokojin cha seung won yer alıyor. her ne kadar ergen dizilerine bayılsam da yaşı benden büyük birilerinin dizilerini izlemek de arada iyi geliyor. kahrolsun bağzı şeyler. dizimizin konusu şöyle: shin mi rae belediye başkanının sekreteridir. yaptığı en iyi şey kahvedir. aslında kapasitesi vardır ama kullanmayı sevmemektedir. sistemi değiştirmek yerine eleştirmeyi daha çok sevmektedir. bana dokunmayan yılan bin yaşasın modunda gezerken kendisine manyak bir kazık atılır ve haklarını savunmaya karar verir. bu sırada işleri öğrenmesi ve ajanlık yapması için belediye yardımcısı olarak bu küçük-sevimli kasabaya gönderilen jo gook tarafından keşfedilir. shin mi rae’yi bir yandan belediye başkanlığına hazırlarken bir yandan da hatuna aşık olur. ve olaylar gelişir.cityhall

işin politika kısmıyla ilgilenmedim ben açıkçası. dünyanın her yerinde görülen politikanın pislikleri dizimizde de bol bol vardı. entrikalar, adam kayırmalar, rüşvetler gırla gidiyordu. ama ikilimizin aşkı çok güzeldi. uzun zamandır birbirine bu kadar yakışan bir çift görmedim dersem başım ağrımaz. kim sun ha kendisine yapışan güçlü kadın imajının hakkıyla shin mi rae olarak sonuna kadar aşkını savunurken, esas adamımız bunda pek başarılı olamadı açıkçası. ben olsam o adamın bir daha yüzüne bile bakmam ya neyse. yine de sümsük kızı aldı başarılı bir belediye başkanı yaptı ve tezimin evrensel olduğunu ispatladı. pazarlama her şeydir, cahillik hiçbir şey.

じゃまたね。

Bir Cevap Yazın

